نعمت الله منوچهري:

مهمترين خواستار،رسمي شدن بارارچه مرزي شوشمي در پاوه

کد خبر: 107267|21:14 - 1392/09/26
نسخه چاپی
مهمترين خواستار،رسمي شدن بارارچه مرزي شوشمي در پاوه
ˈنعمت الله منوچهری ˈ:مهمترين خواسته مردم، رسمي شدن بازارچه مرزي شوشمي در شهرستان پاوه است.
به گزارش خبرنگار هزار ماسوله و به نقل از ايرنا در جلسه شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه که با حضور ˈمحمدباقر نوبختˈ معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: اجرای مصوبات سفر رهبری واجب ترین و لازم ترین کاری است که دولت باید به آن توجه کند.

وی گفت: با روند تخصیص اعتبارات کنونی اجرای این مصوبات به دراز می کشد، لذا لازم است دولت توجه ویژه در اعتبارات سال 93 به این پروژه ها داشته باشد.
نماینده کرمانشاه گفت: 35 سال است که مسوولان همواره تاکید می کنند که کرمانشاه قطب کشاورزی غرب کشور است ولی از مجموع 900 هزار هکتار اراضی کشاورزی آن فقط 21 درصد آبی است که نشان می دهد کار چندانی در این بخش صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه بودجه سال آینده انتظارات استان کرمانشاه را برآورده نمی کند، خطاب به معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: ما می خواهیم بدانیم سهم استان کرمانشاه از 247 پروژه ملی که دولت قصد تکمیل آن را در سال آینده دارد چه میزان است.

ˈنعمت الله منوچهری ˈرییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه نیز توجه دولت به راههای استان، رسمی شدن بازارچه شوشمی در شهرستان پاوه و تامین آب شرب شهرهای کرمانشاه را مهمترین خواسته خود عنوان کرد.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد