شهردار پاوه :

فرهنگ شهروندی موجب تغییررفتاردرشهروندان میشود

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 10676|10:46 - 1392/02/24
نسخه چاپی
فرهنگ شهروندی موجب تغییررفتاردرشهروندان میشود
هزار ماسوله:شهردار پاوه به برگزاري مراسم نمادين روز پاك پاوه در سی و یکم اردیبهشت امسال اشاره كرد و گفت : اجراي برنامه روز پاك پاوه در راستاي اشاعه فرهنگ و حقوق شهروندی باعث تغيير نگرش و ر فتار در شهروندان مي گردد .
 به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه ، جمال ابراهیمی در نشست و جلسه  هماهنگی مراسم روز پاک پاوه با شاره به اينكه هر شهروند ساکن  در این شهر می­تواند با مسوولیت­پذیری بیشتر، گامی کوچک برای پيشبرد  برنامه هاي روز پاك پاوه بردارد گفت : زندگی در پاوه حیات هر یک از ماست؛ با پذیرش مسوولیت در قبال این خانه دوم خود  ، در جهت نظافت  و زیبایی آن تلاش کنیم .
وي به روز31 اردیبهشت  كه هر سال مصادف با «روز پاک پاوه» است اشاره كرد و افزود :  . هدف از  اعلام این روز ، دعوت به مشارکت شهروندان و کمک آنها  به  رفع هر نوع آلودگی از سطح شهر  و ارتقای رتبه بهداشتی و پاکیزگی آن است .
شهردار پاوه  با اشاره به اینکه برنامه هاي فرهنگي زمان بر بوده و براي اجراي آنها نياز به مهيا ساختن زير ساخت ها و بسترها مي باشد اظهار داشت : فعاليت هاي فرهنگي علاوه بر مسائل آموزش شهروندي و حقوق شهروندي در تغيير رفتار شهروندن  هم نمود پيدا مي كند .
در پایان این جلسه مشارکت کلیه بازاران و اصناف ، به صدا درآوردن زنگ روز پاک پاوه در یکی از مدارس سطح شهر، اجراي مسابقات نقاشي ، توزیع کیسه های مخصوص زباله در بین شهروندان. اجراي مسابقه دو ، اجراي همايش سلامت به وسيله كارشناسان بهداشت و برگزاري جلسات توجيهي با اعضاي شركت هاي تعاوني از مصوبات اين نشست بود .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد