انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشدساعت ۱۸ امروز

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 10660|09:38 - 1392/02/24
نسخه چاپی
انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشدساعت ۱۸ امروز
هزار ماسوله:داوطلبان انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد می‌توانند از ساعت ۱۸ امروز با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای انتخاب رشته اقدام کنند.

انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال 92 از امروز سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و داوطلبان می‌توانند تا شنبه 28 اردیبهشت ماه به سایت سازمان سنجش به نشانی http://www.SANJESH.ORG مراجعه کرده و رشته‌های مورد علاقه خود را در فرم انتخاب رشته الکترونیکی ثبت کنند.

داوطلبان باید حداکثر 100 کدرشته محل را از میان کدرشته محل‌های امتحانی مجاز یا کدرشته‌های امتحانی مجاز انتخاب و کدرشته محل‌های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه تعیین کنند.

بر اساس این گزارش، دفترچه راهنمای انتخاب رشته این آزمون بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

بنابراین گزارش، گزینش نهایی در آزمون کارشناسی ارشد نیز به این صورت است که در تمام کدرشته‌های تحصیلی بر اساس 80 درصد نمره آزمون در هر گرایش با توجه به ضوابط مربوط و 20 درصد معدل تراز شده دوره کارشناسی و سهمیه داوطلبان با رعایت ضوابط دیگر و بر اساس اولویت کدرشته محل‌های انتخابی داوطلبان صورت می‌گیرد.

شایان ذکر است فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی هفته اول شهریور ماه سال 92 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد