استان هاي محروم سهم کمتری از بودجه 93 دارند

کد خبر: 106543|17:47 - 1392/09/25
نسخه چاپی
استان هاي محروم سهم کمتری از بودجه 93 دارند
نماینده پاوه و اورامانات گفت: لایحه بودجه سال 93 استان های محروم را محروم تر و استان های برخوردار را برخوردارتر می کند.
به گزارش خبرنگار هزار ماسوله و به نقل از باشگاه خبرنگاران نعمت اله منوچهری ، از سهم پایین بودجه عمرانی استان کرمانشاه در لایحه بودجه 93 انتقاد کرد و افزود: اعتراض خود را در این خصوص اعلام کرده ام.

 

وی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی بر اساس درصد پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی هر استان تعیین شده است، ادامه داد: برای استان هایی که پروژه های بیشتری با درصد پیشرفت فیزیکی بالا دارند اعتبارات بیشتری در نظر گرفته شده است واعتبار پروژه های با پیشرفت فیزیکی کم در حد صفر است.

 

به گفته این نماینده مجلس بر اساس این سیاست، استان های محروم از جمله کرمانشاه، کردستان، ایلام و ... سهم کمتری از بودجه 93 دارند.

 

منوچهری با اشاره به اینکه بر اساس لایحه بودجه سال 93 آغاز به کار پروژه های عمرانی جدید ممنوع است،گفت: این امر به ضرر مناطق محروم است، خصوصا برای شهرستانی مثل پاوه و اورامانات که حتی یک بیمارستان مناسب هم ندارد.

 

وی تصریح کرد: البته این مشکل مختص استان کرمانشاه نیست و نمایندگان چندین استان دیگر نیز اعتراض خود را مطرح کرده اند و حتی برخی از آن ها استعفا داده اند.

 

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در خصوص کلیات لایحه بودجه سال 93 نیزتاکید کرد: کلیات بودجه نیز مناسب نیست و درآمدها بر اساس پشتوانه کارشناسی پیش بینی نشده است.

 

منوچهری افزود: ممکن است درآمدهایی که از محل فروش نفت در لایحه بودجه آمده محقق نشود و دولت نباید به امید رفع تحریم ها بودجه را می بست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد