نعمت اله منوچهري

رسمی شدن مرز شوشمی در حال انجام مراحل پایانی است

کد خبر: 105402|19:09 - 1392/09/23
نسخه چاپی
رسمی شدن مرز شوشمی در حال انجام مراحل پایانی است
نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس گفت: رسمی شدن مرز شوشمی در حال انجام مراحل پایانی است و با توجه به تردد مسافر و گردشگر از این مرز، توسعه و بهسازی راه ارتباطی کرمانشاه - پاوه و مرز شوشمی به عنوان اولویت اول خواهد بود.
به گزارش خبرنگار هزار ماسوله و به نقل از ايرنا ˈنعمت اله منوچهریˈ روز جمعه در نشست هم اندیشی سرمایه گذاری و توسعه پاوه اظهار داشت:با اولويت بندي و استعداد هر شهرستان نسبت به سرمايه گذاري در اين شهرها و اجراي آن توسط سرمايگذاران خارجي پروژه هاي زيادي را در دست اجرا داريم.
اين جلسه که با حضور سرمایه گذارانی از کشورهای سوئد و ایتالیا در فرمانداری برگزار شد، وي افزود: با کمک مسوولان استان و شهرستان های پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی بزودی شاهد اجرای این طرح ها خواهیم بود.

منوچهری در ادامه گفت: رسمی شدن مرز شوشمی در حال انجام مراحل پایانی است و با توجه به تردد مسافر و گردشگر از این مرز، توسعه و بهسازی راه ارتباطی کرمانشاه - پاوه و مرز شوشمی به عنوان اولویت اول خواهد بود.

فرماندار پاوه نیز با ارائه گزارشی از وضعیت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی این شهرستان، مهمترین ظرفیت ها، توانمندی ها و استعدادهای پاوه را ذکر کرد.

ˈحسین خدرویسیˈ افزود: مهمترین این ظرفیت ها مناطق بکر طبیعی و گردشگری، آثار تاریخی و اماکن زیارتی است که سه عامل و عنصر مهم و حیاتی در راستای توسعه هر منطقه و حتی کشور می باشد.

وی اظهار کرد؛ در صورت بازگشایی مرز شوشمی و رسمی شدن آن و تردد مسافر و گردشگر از این مرز می توان توسعه تجارت را نیز به این توانمندی ها افزود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد