نارضایتی شهروندان مسیر بندگا نودشه از شورای شهر

کد خبر: 103709|22:49 - 1392/09/20
نسخه چاپی
نارضایتی شهروندان مسیر بندگا نودشه از شورای شهر
شهروندان مسیر بندگا نودشه از شورای شهر خود ناراضي هستند
به گزارش خبرنگار هزار ماسوله و به نقل از شوراي نودشهدر سه ماهه اخیر از کار شورای چهارم و با عنایت به اینکه بیشترین مطالبات مردمی طرح خیابان در بندگا ، سردگا و کاوندان بود ، شهرداری نودشه در تحقق این مهم اولویت مذکور را به صورت جدی با شورامورد اجرا قرار داد و با وجود منازعه و گرفتاریهای فراوان از سوی شهروندان و صاحبان باغ ها و مراتع،خیابانهای فوق که طرح آنها از سالها پیش صورت گرفته و آغاز شده بود ادامه داده شد . احداث فاز دوم خیابان سردگا را برای دسترسی به نفت شهروندان و... در اواخر آبان با وجود سختیهای فراوان به اتمام رسانید تا در فصل کاری بهار و تابستان به صورت جدی به ادامه آن امید وار باشد . 

اخیرا عده ای از شهروندان مسیر بندگا با طرح شکوائیه خود در وبلاگ و یا مراجعات حضوری توقف احداث خیابان بندگا را مورد سوال قرار داده اند و از به کار گماردن بیل در جاده کاوندان شکوائیه دارند و به نظر آنان چون کاوندان دارای جاده از مسیر ملاگای رشپیکه بوده و هیچ مشکلی نداشته این دوباره کاری را به حساب شورا وشهرداری می گذارند  در جواب این شهروندان باید به نکات زیر توجه نمود .

1- در اینکه حق مردم بندگاست که تمام امکانات شهرداری به کار برده شده تا خیابان احداث گردد هیچ تردیدی نیست چون مکاتبات مردم بندگا برای احداث جاده سابقه بیست ساله و تایید مقام رهبری و تاییدات تمام مسئولین را از حال و سالهای گذشته در پرونده دارد و اگر مردم این خطه از شهر خانه های خود را رها کرده یا به شهرهای دیگر و یا به نقاطی از سایر جاهای شهر برای دسترسی به جاده رفته اند خود دلیل ثبوت حق آنهاست

 2- برای اینکه تقاضاهای چندین ساله مردم کاوندان نیز به عمل نزدیکتر شود و از همان مسیری که از سالها قبل مورد نظر اهالی بوده طرح شروع شده و شاید در آینده نزدیک با فراهم شدن بودجه در کوتاهترین مسیر به جاده بندگاه در محل پله وصل شود . 

3- شورا وشهرداری نودشه متعهد به احداث خیابان بندگاست و در آینده ای نزدیک فاز بعدی آن شروع خواهد شد 

4- گرفتاریهای مالی را باید در اینجا ذکر نمود مثلا شهرداری برای تعمیر بیل که اخیرا دچار شده است در تنگنای مالی شدید بوده است و همچنین برای خرید پنلهای بتونی دو فقره آب گذر  جاده بندگا تا رسیدن بودجه اختصاصی همان مسیر در مذیقه مالی است . قانونا باید بودجه آن مسیر در حساب باشد تا شهرداری یا پیمانکار شروع نماید ولی شهرداری ماهها قبل از اینکه هیچ بودجه ای به این مسیرها اختصاص یابد این مهم را شروع کرده است

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد