افزايش بيش از 1600 نفر به عضويت كتابخانه هاي شهرستان پاوه و بخشهاي تابعه

کد خبر: 99524|17:40 - 1392/09/14
نسخه چاپی
افزايش بيش از 1600 نفر به عضويت كتابخانه هاي شهرستان پاوه و بخشهاي تابعه
مسئول كتابخانه عمومي پاوه:بيش از 1600 نفر عضو جديد به كتابخانه هاي شهرستان و بخش هاي تابعه افزوده شد.
رحمت محمديدر گفتگو با خبرنگارهزار ماسولهبا اشاره به نتيجه مطلوب كتابخواني در هفته كتاب در سطح شهرستان پاوه اظهار داشت:اقدام آغازين برنامه ها ،در هفته كتاب در شهرستان پاوه با ديدار با رياست آموزش و پرورش پاوه و تصويب مصوبه اي تحت عنوان موافقت در خصوص حضور مسئولين كتابخانه هاي عمومي در كليه مراكز آموزشي همراه بود.
وي افزود: برنامه هاي اجرايي هفته كتاب با معرفي خدمات كتابخانه و دعوت از دانش آموزان جهت عضويت و ارتقاء كتابخواني در سطح شهر و هدايت و ارجاع دانش آموزان توسط مديران و معلمان و مربيان پرورشي در خلال سال تحصيلي جهت تحقيقات درسي و غير درسي ، برگزاري كلاسهاي آموزشي در كتابخانه، خلاصه نويسي و معرفي كتاب توسط دانش آموزان و بازديد از كتابخانه كه با موفقيت مدير آموزش و پرورش و مديران و مربيان پرورشي همراه بود ؛ و اين امر در هفته كتاب در اين شهرستان به نحو احسن محقق گرديد.
وي ادامه داد:با همكاري رابط فرهنگي كتابخانه پاوه" يوسف اميني نيا" به 19 مراكز آموزشي سطح شهر مراجعه و ضمن تحويل بروشور معرفي خدمات و امكانات كتابخانه فرم عضويت در اختيار انان قرار داده شد.
محمدي به افزايش افراد عضو كتابخانه در هفته كتاب اشاره كرد و گفت:در خلال هفته كتاب با همكاري آموزش و پرورش بيش از 1600 نفر عضو جديد به كتابخانه اضافه شدند كه 800 نفر آنها مربوط به شهرستان پاوه و بقيه مربوط به بخش ها و روستاهاي تابعه مي باشند.
وي ادامه داد:انعقاد تفاهم نامه با بخشداري مركز پاوه و انجمن خيرين كتابخانه ساز شهرستان مبني بر راه اندازي ايستگاه مطالعه در كليه دهياري هاي سطح شهرستان كه به عنوان نمونه در روستاي نسمه افتتاح شد.
محمدي در ادامه گفت:مسئول كتابخانه شهرستان هر سه ماه يك بار از كتابخانه هاي توابع شهرستان بازديد به عمل مي اورد و در سطح استاني نيز هر ماه 10 بار اقدام به بازديد كتابخانه در سطح استان و در سطح كشوري مسئول كتابخانه هاي عمومي تهران نيز هر سال يك بار  از كتابخانه هاي شهرستان ها بازديد به عمل مي آورند.
وي در پايان گفت:بازديد هاي به عمل آمده در سطح شهرستان پاوه ،هم از لحاظ فرهنگي و هم از لحاظ رده بندي منابع و نظم داشتن كتابها،كتابخانه پاوه به صورت متوالي در سالهاي 91 و 92 به عنوان كتابخانه برتر در سطح استان معرفي شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد