رضایی در دانشگاه تهران:

سقوط ارزش پول ملی كمتر از سقوط خرمشهر نیست

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 9928|17:47 - 1392/02/22
نسخه چاپی
سقوط ارزش پول ملی كمتر از سقوط خرمشهر نیست
هزار ماسوله: نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینكه منتظر ثبت نام خاتمی هم بودم، گفت: امروز روزی است كه 45 هزار تومان آن با 15 هزار تومان سال گذشته برابری می‌كند. اگر قرار باشد كه این مسئله ادامه پیدا كند به معنای سقوط پول ملی است كه كمتر از سقوط خرمشهر نیست.
 محسن رضایی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران، با حضور در دانشكده مدیریت این دانشگاه به تبیین مواضع خود پرداخت.

رضایی طی سخنانی با بیان اینكه در جامعه ما مشكلاتی مانند تحریم ها، منازعات سیاسی و معیشت مردم وجود دارد، اظهار داشت: دولتی كه در آینده تشكیل می شود باید این مشكلات را از جامعه دور كند، چرا كه دولت آینده باید بر اساس از بین بردن تحریم ها و منازعات سیاسی شكل بگیرد و در نتیجه محور اصلی این امر تشكیل اقتصاد مردمی است.

وی ادامه داد: مردم از دست دولت های تورمی و عوام فریب خسته شده اند و می خواهند كشتار تصادفات كم شده و صنعت خودروی داخلی متحول شود، اما وقتی منازعات سیاسی الویت پیدا كند زندگی مردم فراموش می شود.

رضایی با بیان اینكه امروز روزی نیست كه لشكركشی های سیاسی اوج بگیرد، اظهار داشت: امروز روزی است كه در این محاصره اقتصادی باید به فكر مردم بود و نه قدرت.

وی در همین راستا افزود: گره مشكل كار تنها مسئله مستی قدرت نیست، بلكه نداشتن برنامه و ضعف مدیریت در كشور بوده كه بیش از تحریم ها به كشور آسیب می رساند.

رضایی تصریح كرد: از همه فعالان می خواهم كه از منازعات سیاسی بپرهیزند، چرا كه ملت ایران تحمل دیدن دوباره منازعات سیاسی را ندارند و به اندازه كافی طعم تلخ این لشكركشی های سیاسی را چشیده اند.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاكید بر اینكه هیچ كدام از سه دولت اخیر ثروت تولید نكرده اند، گفت: دولت های قبلی ثروت را از زیر زمین استخراج كرده و مصرف می كردند و اگر هم با بی پولی مواجه می شدند از بانك مركزی می خواستند تا پول چاپ كند.

وی افزود: امروز روزی است كه 45 هزار تومان آن با 15 هزار تومان سال گذشته برابری می كند. اگر قرار باشد كه این مسئله ادامه پیدا كند به معنای سقوط پول ملی است كه كمتر از سقوط خرمشهر نیست.

رضایی تصریح كرد: دولت های مصرف گرا اكنون جوابگوی ملت نبوده و ما نیازمند مدیریت قوی بر اداره پول و ثروت كشور هستیم.

رضایی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینكه نظر شما درباره حضور هاشمی، مشایی و جلیلی در انتخابات چیست، گفت: با حضور این افراد انتخابات ایران گرم شد، البته منتظر ثبت نام خاتمی هم بودم، بنابراین چه این ها باشند و چه كنار بروند من در صحنه حضور خواهم داشت.(باشگاه خبرنگاران)

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد