محمد جواد لاريجاني در گفتگويي مطرح كرد:

گروهک تروريستي منافقین، تشکيلاتي تروریستی است

کد خبر: 46202|12:00 - 1392/05/14
نسخه چاپی
گروهک تروريستي منافقین، تشکيلاتي تروریستی است
 هزار ماسوله به نقل از باشگاه خبر نگاران: "محمد جواد لاریجانی" در رابطه با گرو‌گانگیری سازمان منافقین اظهار داشت: گروهک تروريستي منافقین، تشکيلاتي تروریستی است که به شکل فرقه(کالت) اداره می‌شود، یکی از ویژگی‌های اين فرقه این است که می‌توانی وارد آن شوی اما حق خروج از آن را نداری.
 
وی ادامه داد: در کشورهای غربی قوانین بسیار تندی علیه تشکیل کالت‌ها وجود داشته حتی در کشور فرانسه یک وزارت‌خانه برای مقابله با رشد کالت‌ها وجود دارد اما نکته جالب اين است که غربی‌ها هم از سازمان تروریستی و هم از کالت‌بودن آن حمایت می‌کنند و این یک اشکال حقوق بشری است.
 
 
دبير ستاد حقوق بشر با بیان اینکه هر گروهی که دو ویژگی تروریستی و کالت‌بودن را داشته باشد ضد حقوق بشر است تصریح کرد: آن‌ها بیش از 18 هزار نفر را کشتند و ما اطلاعات این اقدام را با زمان و مکان در اختیارشان قرار دادیم و بیان کردیم که کار شما نمونه تروریسم است ولی امروز اگر تروریست‌ها علیه دول اسلامی کار کنند نامشان مدافع حقوق بشر مي‌شود در حاليکه اگر کسی به غربی‌ها یک تف سربالا بیا‌ندازد دنیا را علیه آن هوار می‌کنند.
 
 
لاریجانی در رابطه با گزارش‌های احمد‌شهید اظهار داشت: اولا نفس تأسیس گزارش ویژه نا‌موجه بوده و همچنین گزارشگر ویژه کار مشخصی دارد که احمد‌شهید هیچکدام از آنها را دارا نیست و هنوز مرکب حکمش خشک نشده شروع به صحبت علیه ایران کرد و مانند یک هنرپیشه رسانه‌ای علیه ایران وارد کار شد که این یک تخلف آشکار است.
 
 
دبير ستاد حقوق بشر خاطرنشان کرد: ما در سازمان ملل 6 اشکال به تخلفات آشکار وي وارد کرده‌ايم و اعلام مي‌کنيم که با گزارشگری مشکل نداریم اما هرکسی که نام گزارشگری را یدک می‌کشد گزارشگر نیست و گزارشگری کار حرفه‌ای بوده که اگر این‌گونه باشد ما دوست داریم این اتفاق بیافتد و در این صورت معلوم می‌شود که ما بزرگترین دموکراسی خاورمیانه هستیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد