کمال الدین پیرموذن"

رئیس جمهور منتخب قول اجرای قانون بهبود شرایط کسب و کار را داده است

کد خبر: 43698|10:18 - 1392/05/09
نسخه چاپی
رئیس جمهور منتخب قول اجرای قانون بهبود شرایط کسب و کار را داده است
هزار ماسوله به نقل از نداي انقلاب: کمال الدین پیرموذن: با اشاره به جلسه مشترک مجلس با حسن روحانی رئیس منتخب دولت یازدهم، گفت: روحانی توجه ویژه ای را به روابط بین الملل به ویژه گسترش روابط با کشورهای همسایه و منطقه دارد.
 
وی ادامه داد: در جلسه ای که با ایشان داشتیم وی بر گسترش روابط دیپلماتیک و اقتصادی با سایر ملل تاکید داشت که این می تواند نقطه روشنی برای پیشرفت روز افزون کشور در منطقه به حساب آید.
 
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به این سوال که ایا منتخب مردم برای ریاست یازدهمین دولت جمهوری اسلامی ایران برنامه خاصی برای اشتغال و بهبود شرایط کسب و کار در کشور داشته اند یا خیر بیان داشت: خوشبختانه در این زمینه نظرات خوبی ارائه شده که همین افزایش روابط اقتصادی با کشورهای منطقه می تواند شرایط کسب و کار را در کشور بهبود ببخشد.
 
وی ادامه داد: این صحبت ها در حالی مطرح شده است که آقای روحانی به نمایندگان قول داده اند تا قانون بهبود شرایط کسب و کار را به اجرا بگذارند که یقینا با اجرایی شدن این قانون ما شاهد رشد در مهمترین مراکز شهری تا نوار مرزی کشور خواهیم بود. بدون حرف پیش با اجرای این قانون بسیاری از مشکلات معیشتی در شهرهای دور دست از بین خواهد رفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد