در گفتگو با كيانوش رستمي:

وضعیت بدنی ام 100 درصد آماده هر مسابقه ای است

کد خبر: 38663|12:25 - 1392/04/30
نسخه چاپی
وضعیت بدنی ام 100 درصد آماده هر مسابقه ای است
 دارنده مدال المیپک لندن، گفت: در حال حاضر با تمرین های شخصی که دارم، وضعیت بدنی ام 100 درصد آماده هر مسابقه ای است.
 
كيانوش رستمي اظهار کرد: شرایطی که امروز در ورزش کشور به وجود آمده، اصلا شرایط خوبی نیست و به نوعی می خواهند کاری کنند که ما مدال آوران المپیک، ورزش را کلا کنار بگذاریم.
 
وی ادامه داد: تا کنون هر چقدر حرف زده ایم، هیچ کس به حرف های ما گوش نکرده و به گونه ای با ما برخورد می کنند که انگار اشتباه از ما بوده است، درحالی که ما بدترین توهین ها را از سرمربی مان شنیده ایم.
 
رستمی تصریح کرد: متاسفانه هیچ احترامی بین ورزشکاران و سرمربی تیم ملی وزنه برداری نمانده است.
 
این دارنده مدال برنز المپیک لندن، گفت: ما پنج نفر (وزنه برداران المپیکی) تا آخر باهم هستیم و هر تصمیمی که بگیریم همگی به آن عمل می کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: طی این مدت که ما را از تیم ملی دور گذاشته اند، از کشورهای مختلف بسیاری پیشنهاد همکاری دریافت کرده ایم اما به هیچ کدام از آنها پاسخ نداده ایم.
 
رستمی تصریح کرد: ما تا رقابتهای جام جهانی 2013 (کمتر از سه ماه دیگر) منتظر می مانیم که رویکرد فدراسیون وزنه برداری عوض شود و از هم اکنون برای حضور در این رقابتها با تمام توان آماده ایم، اما اگر خواسته های ما تحقق نیابد آن وقت تصمیم جدی خواهیم گرفت.
 
وی یادآور شد: در حال حاضر ما پنج نفر (وزنه برداران المپیکی) همراه هم و بدون مربی مشغول تمرین هستیم و در آمادگی بدنی کاملی به سر می بریم. من در تمرین های شخصی ام بارها رکورد جهان را زده ام.   / ايسنا

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد