سرپرست فرمانداری پاوه:

دیدگاه و اندیشه و سیره امام به درستی تبیین شود

سرویس: سیاسیکد خبر: 300977|13:49 - 1402/03/13
نسخه چاپی
دیدگاه و اندیشه و سیره امام به درستی تبیین شود
سرپرست فرمانداری پاوه گفت: باید تلاش کنیم نسل کنونی و دانش اموزان و نسل های بعدی ، درک درستی از حضرت امام و شخصیت والای ایشان داشته باشند و باید دیدگاه و اندیشه و سیره امام به درستی تبیین شود.

به گزارش هزارماسوله ،سرپرست فرمانداری پاوه در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی در سخنانی با بیان اینکه یکی از حوادث بسیار مهم و تاثیر گذار در روند شکل گیری انقلاب اسلامی قیام خونین ۱۵ خرداد است اظهار داشت: قیام 15 خرداد ، نقطعه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

 

علیرضا حیدری افزود: قبل از ۱۵ خرداد حرکتهای ضد رژیم شاهنشاهی  و مبارزات سیاسی وجود داشت و در راس آن روحانیت ان زمان به صورت پنهانی فعالیت داشتند تا، قیام ۱۵ خرداد ورق را برگرداند و امام ، سخنرانی کوبنده و افشارگرانه علیه رزیم شاهانشاهی بیان داشتند.

 

وی گفت: با قیام مردم و کشتن شمار زیادی از مردم توسط رژیم، لکه ننگینی در پرونده آنها در ان زمان ثبت شد که باید گفت این قیام اعاز حرکت جدیدی بود و انقلابیون متوجه شدند باید برای ادامه مسیر فعالیت خود را از سیاسی به نظامی در آورند.

 

وی ادامه داد: تغییر ماهیت سیاسی به نظامی و رو شدن دست استعمارگران خارجی و استبداد داخلی از پیامدهای این قیام بود که  ادامه این مسیر بعد از ۱۵ سال مبارزات علیه رژیم، منجر به پیروزی در بهمن ۵۷ شد.

 

حیدری گفت: امروز انقلاب ما بخاطر رهبری امام و نقش پیامبرگونه ایشان  در ساماندهی مبارزات و هدایت مردم ، در تمام دنیا جزء انقلابهای برتر شناخته می شود .

 

سرپرست فرمانداری پاوه گفت:  شخصیت والای امام برای برخی ها ناشناخته است و باید تلاش کنیم نسل کنونی و دانش اموزان و نسل های بعدی ، درک درستی از حضرت امام و شخصیت والای ایشان داشته باشند و باید دیدگاه و اندیشه و سیره امام به درستی تبیین شود.

 

وی در پایان با توصیف صفات و شخصیت بنیان گذار جمهوری اسلامی گفت: امروز می بینیم بعد از ۳۴ سال از رحلت امام، قلبها به یاد امام می تپد و این مجلس هم بخاطر عشق و علاقه مردم عزیز به امام است که حضور پیدا کرده اند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد