امام جمعه نودشه:

نماد مهم و بزرگ نودشه نماد علم است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300974|17:40 - 1402/03/11
نسخه چاپی
نماد مهم و بزرگ نودشه نماد علم است
ماموستا ملا احمد مبارکشاهی امام جمعه ی نودشه در جلسه ی مربوط به احیای نماد های نودشه : نماد مهم و بزرگ نودشه نماد علم است.

به گزارش هزارماسوله ،امام جمعه نودشه در این جلسه در سخنانی اظهار داشت:  در یک کشور پرداختن به امور به بخشهای مختلفی واگذار می شود در تمامی سطوح مملکت این بخشها وجود دارد  .

 

ماموستا مبارکشاهی افزود: شوراها امور شهرها را بر عهده دارند و در این خصوص باید فعالیت و جدیدت به خرج دهند  .

 

وی ادامه داد: شوراها منتخبین مردم هستند لذا منتخبین مردم دارای قرب و احترام ویژه ایی هستند و نباید به هیچ وجه منتخبین مردم را تخریب نمود  .

 

ملا احمد مبارکشاهی گفت: ما برای آنکه بتوانیم شهرمان را به جایگاهی که لازمه ی آن است ارتقا دهیم باید پشتیبان هم باشیم  .

 

وی افزود: نماد اصلی نودشه نماد ((علم )) است نودشه در قدیم الایام علمای بسیاری به جامعه ی انسانی خود تا الازهر مصر تقدیم نموده است نباید به ثمن بخس این نماد را از دست داد و همه باید برای احیای نماد علمی نودشه فعالیت نماییم  .

 

امام جمعه نودشه گفت: لازم است تمامی نمادهای دیگر نودشه شناسایی شده و ثبت ملی و جهانی شوند  

.

وی افزود: مراسم کباب نمودن مردم در عرفه های عید قربان و رمضان نشان از دلسپردگی مردم به دین اسلام و ارزش گذاری به این دو عید مهم اسلامی است این مراسم از مردم و برای مردم و صبغه ایی کاملاً دینی و معنوی نیز دارد  .

 

وی در پایان گفت: امیدوارم همه ی قشرهای مردمی از شورای شهر و جوانان و فرهنگیان اعم از زن و مرد که برای هر چه باشکوهتر برگذار نمودن این مراسم محلی و دینی فعالیت می نمایند به جد پشتیبانی نمایند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد