برگزاری ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300970|16:33 - 1402/03/11
نسخه چاپی
برگزاری ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان پاوه
نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان پاوه به ریاست مهندس مصطفایی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری در سالن جلسات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ، نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان پاوه به ریاست مهندس مصطفایی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری در سالن جلسات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

 

 در این نشست مهمترین مسائل حوزه سفر و گردشگری و ساماندهی  واحدهای اقامتی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری در این نشست در سخنانی اظهار کرد:با توجه به اهمیت موضوع و  لزوم آمادگی بیشتر برای خدمات دهی به مسافران و مدیریت شهرها و روستاها در زمینه های مختلف لازم است بسترهای استفاده بهتر از فرصتهای پیش رو برای رونق و بهبود  اقتصاد و اشتغالزایی را مهیا نماییم.

 

 سالم مصطفایی افزود: یکی از موضوعات مهم در حوزه گردشگری و خدمات سفر  موضوع اسکان مسافران است و  در این رابطه توجه به اسکان مسافران در واحدهای اقامتی دارای مجوز حائز اهمیت بوده و  شناسنامه دار کردن این واحدها  در محدوده و حومه روستاها و شهرها و تهیه بانک اطلاعاتی جامع از این واحدها ضروری است.  

 

وی گفت: همه باید کمک کنند در حوزه اسکان مشکلات به حداقل برسد و نظارت بر اسکان در خانه های مسافر و واحدهای اقامتی و پذیرایی از سوی دستگاههای مرتبط الزامی است.

 

مصطفایی ادامه داد: بدیهی است آحاد مردم شهرستان به لحاظ تعلقات دینی و فرهنگی در این حوزه خود رعایت خواهند کرد اما نباید از اندک افرادی  که در این زمینه بی توجه هستند هم غافل بود پس الزاما نظارتها از سوی اداره اماکن و میراث فرهنگی و گردشگری و بقیه ادارات مرتبط باید بیشتر باشد و دهیاران ، شوراهای اسلامی و بخشداران محترم برای ساماندهی حوزه اسکان  همکاری نمایند.

 

 در پایان این جلسه در خصوص  خدمات دهی  و تامین مواد خوراکی  کافی در شهرستان  به ویژه  نان  ، مرغ و گوشت و همچنین سوخت جایگاهها  و قیمت گذاری  نانهای سنتی ، انواع کلوچه و کلانه و ...بحث و بررسی و پیگیریهای لازم بعمل آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد