زنگ سپاس گذاری از معلمین در مدارس شهر نودشه نواخته شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300875|20:24 - 1402/02/12
نسخه چاپی
زنگ سپاس گذاری از معلمین در مدارس شهر نودشه نواخته شد
همزمان با گرامیداشت روز معلم مراسم زنگ سپاس توسط حاج ماموستا مُلا احمد مبارکشاهی امام جمعه نودشه در محل مدرسه حضرت سمیه نودشه نواخته شد.

به گزارش هزارماسوله ،در این مراسم که جمعی از مسئولین و فرهنگیان حضور داشتند ابتدا آقای صفری معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش نودشه و نوسود به حاضرین تبریک گفتند و این روز که مصادف با روز شهادت شهید مطهری می‌باشد باید همه ما قدرشناس زحمات معلمین محترم و عزیز باشیم.

 

در ادامه حاج ماموستا مُلا احمد مبارکشاهی در خصوص جایگاه علم،علما و مقام معلم اظهار داشت: سپاسگزار خداوند هستیم که بعنوان اولین معلم ما را به راه راست هدایت نمودند.

 

وی اولین پیام بعثت پیامبر را خواندن و ارزش گذاشتن به معلم دانست و گفت: پیامبر با کمال افتخار فرمودند:«اِنّي بُعثتُ مُعلِّماً»معلمین بعنوان پرچم‌داران دانش و تعلیم و تعلم باید به جایگاه خود افتخار کنند و بر مردم هم لازم و واجب است به مقام این عزیزان ارج نهند.

 

سپس به درخواست دانش آموزان و معلمین و طی تماس تلفنی توسط امام جمعه نودشه با مدیر کل نوسازی مدارس مقرر گردید که ۳ کلاس از این مدرسه برای سال جدید هوشمند گردند.

 

در پایان مراسم به دانش آموزان که در مراسم هنر آفرینی نمودند مبلغ 6میلیون تومان هدایا و جوایزی توسط مرکز نیکوکاری افق اهدا گردید.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد