زنگ سپاس معلم در مدارس منطقه نوسود نواخته شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300874|20:12 - 1402/02/12
نسخه چاپی
زنگ سپاس معلم در مدارس  منطقه نوسود نواخته شد
همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری،‌ زنگ سپاس معلم با حضور مسئولین بخش نوسود، در مدارس منطقه نوسود طنین انداز شد.

به گزارش هزارماسوله ،این مراسم که با حضور  ریاست آموزش وپرورش ، بخشدار،امام  جمعه  موقت شهر نوسود، ودیگر مسئولین ، فرماندهان نظامی وانتطامی جمعی از مسئولین شهری برگزار شد، زنگ «سپاس معلم» بصورت نمادین در دبستان حضرت زینب(س) و دبیرستان الزهرا شهر نوسود طنین انداز شد.

 

نجیب ویسی ،  رئیس  اداره آموزش وپرورش  منطقه نوسود در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم گویی به مدعوین و تبریک هفته معلم به فرهنگیان عزیز، اظهار کرد: بزرگداشت مقام معلم یعنی تکریم مقام، شان و منزلت معلم در جامعه است. 

 

وی گفت: بی دلیل نیست که مقام معظم رهبری می فرمایند « هرچه مقام معلم بالاتر رود ، مقام جامعه بالا می رود» و  بزرگداشت مقام معلم در واقع همان تکریم منزلت معلم در جامعه است. 

 

ویسی در ادامه سخنان خود  با دعوت از اعضای شورای آموزش وپرورش و شورای اداری منطقه جهت سرکشی وتبریک هفته معلمین  به همکاران فرهنگی  در مدارس  قدر دان عزیزان فرهنگی باشند.

 

در ادامه متین شهابی بخشدار نوسود ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم به کلیه کارکنان و معلمان منطقه افزود : معلمی شغل انبیاست و باید آنطور که شایسته مقام معلم می باشد حرمت آن را حفظ نمود 

 

سپس امام جمعه موقت شهر نوسود، نیز ضمن تبریک هفته معلم به متولیان علم و دانش با بیان اینکه معلمی شغل انبیاء است و در جامعه اسلامی ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است، اظهار کرد: معلمان بعنوان سرداران اصلی نبرد فرهنگی است.

 

وی هم چنین  درآئین نواخته شدن زنگ “سپاس معلم” در دبستان حضرت زینب (س) ضمن قدردانی از زحمات معلمین گرامی در جمع صمیمی همکاران فرهنگی و دانش آموزان عزیز اظهار کرد: زنگ سپاس معلم روز مبارکی است که همه ساله بعنوان روز قدردانی دانش آموزان از معلمان در مدارس کشور برگزار می گردد و این نشانگر شکوه و عظمت و بزرگی این روز می باشد.

 

وی با بیان اینکه جایگاه معلمی جایگاه رفیعی است و اگر امروز نظام جمهوری اسلامی به اوج  قله ی رفیع رسیده است ، از سایه زحمات جامعه فرهنگیان است.

 

تجلیل از معلمان فرهنگی و دانش آموزان علمی- فرهنگی و آموزشی،  از دیگر برنامه های زنگ سپاس معلم در دبستان حضرت  زینب (س) نوسود بود.

 

بعداز مراسم غبار روبی مزار شهدا وتجدید بیعت فرهنگیان با شهدا پایان برنامه  زنگ سپاس معلم بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد