فرماندار پاوه در مراسم روز معلم:

اختراع سلاح شیمیایی بشر، در نبود پرورش بوده است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300873|16:45 - 1402/02/12
نسخه چاپی
اختراع سلاح شیمیایی بشر، در نبود پرورش بوده است
حیدری با بیان اینکه اختراع سلاح شیمیایی در نبود پرورش بوده است، اضافه کرد: سلاحهای مخرب دست بشریت بجای خدمت به بشریت در نابودی بشریت هستند .

به گزارش هزارماسوله ،فرماندار پاوه در مراسم تجلیل از روز معلم که در شهرک سریاس برگزار شد در سخنانی اظهار داشت:  آیات و احادیث فراوانی در باب علم آموزی وجود دارد که همه نشان دهنده اهمیت کار معلم و ارزشی است که معلم دارد.

 

علیرضا حیدری افزود: آموزش و پرورش جایگاه والایی در تمام کشورها دارد همانند دو بال یک پرنده برای تعالی و ترقی یک انسان است، و بسان یک پرنده در حال پرواز است که بخاطر سلامت دو بال خود می تواند پرواز کند و اگر یکی از بالها دچار نقصان شود پرواز نخواهد داشت و سقوط زیاد است.

 

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش همانند دو بال این پرنده است  ادامه داد: اموزش به همراه پرورش همزمان انجام می شود اگر در کار تعلیم و تربیت فقط به بعد اموزشی بپردزایم همانند پرنده ای است که یکی از بالهای آن دچار نقصان شده است.

 

وی گفت: اگر تنها آموزش در جسم و کالبد فردی قرار گیرد پرورش نیافته است و در اختیار شیاطین قرار می گیرد و در جهت دشمنی با خلق حرکت خواهد کرد.

 

حیدری با بیان اینکه اختراع سلاح شیمیایی در نبود پرورش بوده است، اضافه کرد: سلاحهای مخرب دست بشریت بجای خدمت به بشریت در نابودی بشریت هستند و این چیزی است که تنها آموزش در کالبد انسان ها قرار گرفته است.

 

فرماندار پاوه گفت: ما بعد انقلاب دانشمندان زیادی را توسط اساتیدی مثل شما پرورش داده ایم که هم آموزش دیده اند و هم پرورش.

 

وی تصریح کرد: در جهان امروز دانایی به معنایی توانایی است و رمز موفقیت یک جامعه در گرو دانایی و اگاهی است اگاهی یافتن هم در سر کلاس درس و دانشگاهها  نزد استاتید و معلمان فرا گرفته می شود.

 

وی در پایان افزود: کار معلمی همراه با عشق است و معلمی بدون عشق معنا ندارد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد