تجلیل از کارگران نمونه شهرداری پاوه به مناسبت هفته کار و کارگر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300872|16:37 - 1402/02/12
نسخه چاپی
تجلیل از کارگران نمونه شهرداری پاوه به مناسبت هفته کار و کارگر
صبح امروز شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه طی مراسمی در محل سالن جلسات شهرداری پاوه از کارگران نمونه شهرداری به مناسبت هفته کار و کارگر تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش هزارماسوله ،در ابتدای مراسم مهندس مرادی شهردار پاوه ضمن خیر مقدم و تبریک هفته کارگر به کارگران تلاشگر، به بیان شأن و منزلت والای جایگاه کارگر در دین مبین اسلام و جامعه پرداخت و گفت: کارگران نماد کسب روزی حلال و موتور متحرکه چرخه امور جامعه در کلیه بخش‌ها هستند و در پیشبرد کلیه امور می‌توان نشانی از زحمات شبانه‌روزی آن عزیزان را مشاهده کرد.

 

شهردار پاوه در بخشی دیگر از سخنان خود عنوان کرد: شما عزیزان در زمان‌هایی که بقیه مردم در حال استراحت و در کنار خانواده خود هستند، در حال کار و فعالیت در راستای رفاه حال ما شهروندان هستید؛ لذا به نوبه خود صمیمانه و به نمایندگی از سایر شهروندان از تلا‌ش‌های شما بزرگواران تقدیر و تشکر می‌نمایم.

 

سپس سید آزاد حسینی رئیس شورای اسلامی شهر پاوه به نمایندگی از سایر اعضای شورای اسلامی شهر طی سخنانی ضمن تبریک هفته کارگر و قدردانی از زحمات آنها و بیان این مطلب که پیشرفت و پیشبرد تمام امور مرهون زحمات قشر زحمت‌کش کارگر است به بیان فلسفه نامگذاری این ایام به نام کارگر پرداخت و عنوان کرد: در این روز علاوه بر انجام تقدیر و تشکر باید پای صحبت‌ها و درد دل‌های این عزیزان نشست و تا جای ممکن در راستای برطرف نمودن آنها تلاش کرد.

 

در ادامه مراسم، کارگران گرانقدر نیز به بیان دغدغه‌ها و نکته نظرات خود پرداختند.

 

در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر از کارگران نمونه شهرداری تجلیل به عمل آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد