فرمانده پلیس راه روانسر _پاوه در شورای ترافیک شهرستان؛

احداث پلیس راه پاوه از ضروریات است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300866|21:53 - 1402/02/10
نسخه چاپی
احداث  پلیس راه پاوه از ضروریات است
فرمانده پلیس راه روانسر _پاوه در شورای ترافیک شهرستان؛ گفت: احداث پلیس راه پاوه از ضروریات است و در بهبود خدمات رسانی نقش مهمی دارد که امیدوارم زودتر به سرانجام برسد.

به گزارش هزارماسوله ، سرهنگ قاسم رضایی مقدم در جلسه شورای ترافیک شهرستان با اشاره به محدودیت جاده های شهرستان های اورامانات گفت: زیر ساخت ها و امکانات جاده های اورامانات با تعداد وسایل نقلیه کنونی همخوانی ندارد و در برخی ایام سال از گره ترافیکی به انسداد ترافیکی می رسیم چرا که  ١٢٧ هزار نفر در یک روز به شهری وارد می شوند که ٥ هزار نفر بیشتر گنجایش ندارد.

 

 فرمانده پلیس راه روانسر_پاوه با اشاره به  عدم پوشش خبری وضعیت ترافیکی جاده های اورامانات در صدا و سیما و تاثیر آن بر انسداد ترافیکی گفت:صدا و سیما  مرتبا وضعیت ترافیک جاده های شمال را  پوشش میدهد و در زمینه وضعیت ترافیک آنها اطلاع رسانی های لازم را انجام می دهد  تا مسافران با آگاهی کامل در این جاده ها تردد نمایند. اما برای جاده های شهرستان های اورامانات اطلاع رسانی لازم انجام نمی شود و مسافران زیادی بدون اطلاع از ظرفیت جاده ها و وظعیت ترافیکی به این منطقه سفر می نمایند.

 

 سرهنگ رضایی مقدم افزود : احداث  پلیس راه پاوه از ضروریات است و در بهبود خدمات رسانی نقش مهمی دارد که امیدوارم زودتر به سرانجام برسد.

 

 وی در پایان گفت : اگر در جاده های غیر مصوب که اکثرا فاقد ایمنی لازم هم هستند حادثه رانندگی  رخ  دهد پلیس متولی جاده را به عنوان مقصر اعلام خواهد نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد