نشست صمیمانه رزمندگان دوران دفاع مقدس در پاوه برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300865|21:38 - 1402/02/10
نسخه چاپی
نشست صمیمانه رزمندگان دوران دفاع مقدس در پاوه برگزار شد
با حضور سردار حاج طالبی ، فرماندار، فرماندهی سپاه ناحیه پاوه و رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در شهرستان ، نشستی صمیمانه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ،با حضور سردار حاج طالبی ، فرماندار، فرماندهی سپاه ناحیه پاوه و رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در شهرستان ، نشستی صمیمانه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

در این نشست سردار طالبی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در سخنانی با اشاره به جهاد تبیین اظهار کرد: ما طی هشت سال دفاع مقدس، با صحنه های بسیار ظالمانه دشمنان با نظام نوپای خود بودیم که صحنه هایی که توسط این رزمندگان خلق شد ، هرگز از یادها و خاطره های ما پاک نخواهد شد.

 

وی افزود: رزمندگان ما در جنگ با صدام و حامیان این رژیم از جان و مال خود گذشتند و در برابر این جنگ طلبان زورگو و فرصت طلب ایستادند.

 

وی ادامه داد: کشور ما در آن دوران، با دست خالی و با حضور همین رزمندگان و شهدا در مقابل نظامیان رژیم بعث عراق ایستاد و اجازه نداد دشمنان، وجبی از خاک کشورمان را تصاحب کنند.

 

وی گفت: بسیاری از شهدا و رزمندگان انقلاب اسلامی از همین آب و خاک در نوار مرزی و در منطقه اورامانات بودند که جانانه ایستادند و امروز این رزمندگان ، گنجینه حماسه ساز ملت ایران در جنگ هشت ساله هستند که باید تجارب و خاطرات آنان را برای آیندگان حفظ نمود.

 

در ادامه فرماندار و چند نفر از رزمندگان به نمایندگی به ایراد سخنرانی پرداختند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد