مراسم سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی و هفته معلم در پاوه برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300859|12:33 - 1402/02/09
نسخه چاپی
مراسم سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی و هفته معلم در پاوه برگزار شد
با همت سپاه ناحیه پاوه مراسم سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقدیتی سیاسی و هفته معلم در حسینیه این ناحیه برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در مراسم هفته عقیدتی و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری که در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: رسالت تمام انبیاء درست کردن عقیده بود و هیچ پیغمبری وجود ندارد که به اعتقاد و توحید نپرداخته باشد.

 

حاج اقا جلیلیان افزود: آرامش انسان هم در پرتو عقیده و باور راسخ است و همین باور راسخ مشکلات زندگی انسان ها را آسان می کند.

 

وی با بیان اینکه سختی های زندگی با باور و عقیده درست آسان می شود، گفت: عقیده نا امیدی را تبدیل به امید می کند،لذا مبنای امورات همین درست کردن عقیده برای رسیدن به آسانی است .

 

وی ادامه داد: عقیده معیار سنجش عمل است و رفتار شایسته از عقیده درست بدست خواهد آمد و انسان با عقیده درست عملکرد صحیحی خواهد داشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان با بیان اینکه عدم انجام گناه بدلیل باور و عقیده درست است تصریح کرد: حضرت امیر المومنین(ع) باور داشت که خودرن مال یتیم، سوزاندن در آتش جهنم است و یقین و باور دارد نتیحه گناه را می بیند چون می داند چه اثار منفی دارد لذا عقیده هرچه راسخ تر باشد عمل زیباتر است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه گفت: حضرت علی(ع) می فرمایند: فلسفه جهاد درست کردن عقیده و  ازاد سازی انسان از عقاید منحرف است .

 

وی با اشاره به جایگاه معلمی و تبریک این هفته نیز گفت: یکی از سخت ترین ابعاد جهاد این است که در لباس معلمی تبیین عقاید صحیح را برای فرزندان ما داشته باشند .

 

پیش از این نیز مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرماندهی سپاه ناحیه پاوه به ایراد سخنرانی پرداختند.

 

در ادامه سفر یک روزه این مقام مسئول به پاوه، از سه خانواده شهید ابوبکر محمدی، جبار سبحانی و  نعمت شهابی تجلیل به عمل آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد