ممنوعیت هر گونه ساخت و سازِ مانع چشم‌انداز گردشگران در جاده بالادست پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300855|22:31 - 1402/02/06
نسخه چاپی
ممنوعیت هر گونه ساخت و سازِ مانع چشم‌انداز گردشگران در جاده بالادست پاوه
شهردار پاوه گفت: هر گونه ساخت و سازِ مانع چشم‌انداز گردشگران در جاده بالادست (بام پاوه) و خیابان شهید دکتر چمران (کمربندی) ممنوع است.

به گزارش هزارماسوله ، شهردار پاوه به خبرنگار ما گفت: در قسمت پایین‌دست جاده بالادست (بام پاوه) و خیابان شهید دکتر چمران (کمربندی) انجام هر گونه ساخت و سازی که مانع چشم‌انداز گردشگران گردد ممنوع است.

 

 مهندس مرادی شهردار پاوه ضمن اشاره به اهمیت حفظ چشم‌انداز جاده بالادست و خیابان شهید دکتر چمران از نظر گردشگری و لزوم ممانعت از هر گونه ساخت و سازی که مانع چشم‌انداز گردشگران شود افزود: این شهرداری با توجه به اهمیت موضوع، به شدت و به صورت مضاعف بر ساخت و ساز در مناطق مذکور نظارت نموده و تحت هیچ شرایطی در قسمت پایین‌دست خیابان‌های‌ عنوان شده اجازه نخواهد داد ارتفاع هیچ‌گونه ساخت و سازی از کف خیابان بیشتر شود؛ کما اینکه در کمیسیون اخیر ماده 100، رأی تخریب طبقه بالاتر از کف خیابان یک باب ساختمان جدیدالاحداث صادر شده و به زودی اجرا خواهد شد.

 

شهردار پاوه تصریح نمود: هر گونه ساخت و ساز پایین‌تر از کف خیابان نیز به مانند سایر مناطق شهر حتماً باید با اخذ مجوزهای قانونی لازم صورت گیرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد