مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه خبر داد:

شرکت ۷۶۹ داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300853|18:31 - 1402/02/05
نسخه چاپی
شرکت ۷۶۹ داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شهرستان پاوه
مدیرآموزش و پرورش شهرستان پاوه از شرکت ۷۶۹ داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش هزارماسوله ،مدیر آموزش و پرورش پاوه به خبرنگار ما گفت: در روز جمعه مورخ هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش با حضور ۷۶۹ داوطلب در هفت حوزه آزمون در شهرستان پاوه برگزار خواهد شد.

 

سعدی فتاحی افزود : از تعداد ۷۶۹ داوطلب ۵۹۴ نفر خانم در ۵ حوزه و ۷۵ نفر آقا در دو حوزه آزمون حضور خواهند یافت.

 

وی با اشاره به رعایت نکات برگزاری ازمون و با بیان اینکه، درب حوزه ها از ساعت ۷ صبح بسته خواهد شد گفت : داوطلبان از به همراه داشتن وسایل اضافی مانند کیف دستی ،ساعت ،موبایل و یا هر وسیله هوشمند دیگر، کتاب ، جزوه و غیره… جداً خودداری کنند چرا که در حوزه های آزمون مکانی برای نگهداری از وسایل اضافی تعبیه نشده است و عوامل برگزاری آزمون تعهدی نسبت به نگهداری از این وسایل را ندارند. همچنین داوطلبین گرامی دقت فرمایند که ملزومات آزمون شامل مداد پاک کن و تراش است و غیر از این ملزومات هیچ چیزی دیگری را به همراه خود داخل حوزه نبرند. و حوزه رفع نقص آزمون استخدامی در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ هفتم و هشتم اردیبهشت ماه در محل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه دایر بوده و داوطلبین عزیز جهت حل مشکلات احتمالی به این محل مراجعه فرمایند.

 

وی در پایان برای تمام داوطلبین آرزوی موفقیت کرد و گفت: تمام تلاش مجموعه برگزاری آزمون مهیا کردن مناسب ترین شرایط برای داوطلبین است تا بدون هیچ دغدغه و استرس و با خیال راحت سر جلسه آزمون حضور یابد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد