سرپرست فرماندار پاوه در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس:

افول رژیم اسرائیل به عینه دیده می شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300811|22:30 - 1402/01/21
نسخه چاپی
افول رژیم اسرائیل به عینه دیده می شود
سرپرست فرماندار پاوه در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس گفت: افول رژیم اسرائیل به عینه دیده می شود و حرف رهبر معظم انقلاب در ۷ سال پیش مبنی بر نابودی این رژیم تا 25 سال دیگر، شواهد و اتفاقات منطقه همه و همه حاکی از این است که این اتفاق می افتد.

به گزارش هزارماسوله ،،سرپرست فرمانداری پاوه در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در پاوه در سخنانی با اشاره به اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس،همدردی و همدلی خود را با مردم فلسطین به جهانیان نشان خواهیم داد گفت: روز جهانی قدس روزی است که با تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) حول اتحاد مسلمانان برای آزادسازی فلسطین اشغالی و قدس شریف بنا گذاشته شد. 

 

علیرضا حیدری با اشاره به وضعیت متزلزل اسراییل در سطح منطقه افزود: افول رژیم اسرائیل به عینه دیده می شود و حرف رهبر معظم انقلاب در ۷ سال پیش مبنی بر نابودی این رژیم تا 25 سال دیگر، شواهد و اتفاقات منطقه همه و همه حاکی از این است که این اتفاق می افتد.

 

وی با بیان اینکه یکی از افتخارات رژیم گنبد آهنین است گفت: در یک روز ۴۴ موشک توسط مقاومت به این گنبد شلیک و از دیوار آهنینی که به آن افتخار می کردند، نا امید شدند .

 

وی ادامه داد: روز قدس ، محور انسجام مسلمانان جهان اسلام برای ریشه کنی اسرائیل غاصب است و ان شاالله ما نیز در این روز شرکت خواهیم کرد، و حضور گروههای مردمی به یاری خدا ، یک نمایش خوبی از حضور مردمی داشته باشیم.

 

وی اضافه کرد: برای برگزاری این راهپیمایی اقداماتی همچون پاکسازی مسیر ، محدودیت های ترافیکی ،  مباحث امنیتی و محل و جایگاه تجمع شرکت گنندگان باید هماهنگی لازم به عمل آید.

 

فرماندهی سپاه ناحیه پاوه نیز در سخنان مبسوطی به اهمیت این روز و شرکت در این راهپیمایی پرداخت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد