گلریزان 183 میلیون تومانی خیرین جوانرودی برای آزادی زندانیان غیرعمد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300809|13:29 - 1402/01/21
نسخه چاپی
گلریزان 183 میلیون تومانی خیرین جوانرودی برای آزادی زندانیان غیرعمد
خیرین نوعدوست و نیکوکارشهرستان جوانروددر جریان جشن گلریزان در اقدامی خیرخواهانه 183 میلیون تومان را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمدجمع آوری کردند.

به گزارش هزارماسوله ،رییس دادگستری شهرستان جوانرود با بیان اینکه نگاه زندانیان غیر عمد چشم انتظارسخاوت خیرین است گفت: کمک شما خیرین نیکوکار به استحکام خانواده واز بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند.

 

نریمان شفیعی  با دعوت از خیرین برای کمک به زندانیان نیازمند،افزود: کمک به زندانیان نیازمندجرائم غیرعمدوظیفه همگانی ویک تکلیف شرعی و دینی است که باید آن رابه فرهنگ حسنه تبدیل کنیم.

 

وی اظهارداشت: سنت حسنه آزاد سازی زندانیان علاوه بر حفظ آبروی یك خانواده موجب كاهش آسیب های روانی و اجتماعی ناشی از گرفتاری سرپرست خانواده در بند زندان می شود.

 

امام جمعه جوانرود نیز با تقدیر از خیرین منطقه گفت: خیرین شهرستان جوانرود در هر امر خیری پیشتاز بوده اند.

 

ماموستا ملا احمد فخری افزود: کمک به هم نوع از آموزه های دینی و كارهای پسندیده ای است كه در دین مبین اسلام بسیار بر آن تاكید شده است.

 

فرماندار جوانرود نیز با تقدیر از خیرین گفت: خیرین سرمایه‌های ارزشمند معنوی و اجتماعی هستندکه بایستی از ظرفیت آنان در ابعاد مختلف استفاده کنیم .

 

سعدی نقشبندی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی برای آزادی زندانیان غیر عمدافزود: كمك به افراد آبرومندی كه به علت جرائم غیرعمد در زندان تحمل حبس می كنند باید به یك فرهنگ تبدیل شود.

 

رییس زندان پاوه و اورامانات با بیان اینکه هرآنچه که خیرین کمک کنند ستاددیه  این کمک ها را چند برابر افزایش می دهدگفت : سال گذشته ستاد دیه یک میلیاردو 500 میلیون تومان به صورت بلا عوض به زندانیان منطقه پاوه و اورامانات کمک کرده است.

 

بهمن عزیزی  افزود: خیرین شهرستان ثلاث نیز درجشن گلریزان امسال 123 میلیون تومان به زندانیان جرائم غیرعمد پاوه و اورامانات کمک کردند.

 

وی با قدر دانی از خیرین نوعدوست و مسئولین قضایی و اجرایی و حمایتی  اظهارداشت: با عنایت به سابقه فرهنگی مردمان سخاوتمندمنطقه اورامانات وروحیه و صبغه معنوی آنها تلاش داریم با بهره مندی از ظرفیت های بومی منطقه نگذاریم یک زندانی جرائم غیر عمد نیازمند در زندان بماند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد