فرماندار جدید پاوه:

خاطره جانفشانی و مقاومت مردم پاوه بر پیشانی این شهرستان می درخشد+تصاویر

سرویس: سیاسیکد خبر: 300800|15:30 - 1402/01/19
نسخه چاپی
خاطره جانفشانی و مقاومت مردم پاوه بر پیشانی این شهرستان می درخشد+تصاویر
فرماندار پاوه گفت: پاوه سنبل مقاومت هست و خاطره جانفشانی و ایثارگری و مقاومت مردم پاوه هنوز بر پیشانی این شهرستان می درخشد و نام پاوه با حماسه آن ماندگار خواهد بود.

به گزارش هزارماسوله ،علیرضا حیدری در جلسه تودیع و معارفه فرماندار شهرستان پاوه در سخنانی اظهار داشت: خدا را شاکریم که توفیقی مجدد شد بنده حقیر در شهرستانی که همه به خوبی از ان یاد می کنند و همواره پای نظام و انقلاب بوده و هستند خدمتگزار بزرگان و مردم فهیم و فرهیخته این شهرستان باشم.

 

وی افزود: من بیگانه به شهرستان پاوه نیستم و در سالهای 1382 به مردم نجیب پاوه خدمتگزاری کردم در شهرستانی که سنبل مقاومت هست و خاطره جانفشانی و ایثارگری و مقاومت مردم پاوه هنوز بر پیشانی این شهرستان می درخشد و نام پاوه با حماسه آن ماندگار خواهد بود.

 

وی گفت: جملات رهبر در وصف پاوه و ماموستا، در واقع کار را برای ما سخت کرده که باید با دقت بیشتری در خدمت این مردم عزیز باشیم.

 

وی ادامه داد: خاک شهرستان بخاطر قدمگاه شهیدان، مقدس است یاد و خاطره شهید ناصر کاظمی،شهید چمران، شهید صیاد شیرازی، شهید همت، شهید متوسلیان و دهها شهید و پیشمرگان کورد گرامی باد که برای بقا و ماندگاری و صلابت ایران زحمت کشیدند.

 

فرماندار جدید شهرستان پاوه با بیان اینکه فرد شاخصی در اغتشاشات اخیر در پاوه نبوده که خودنمایی کند گفت: این نشان دهنده علاقه مردم پاوه به نظام بوده و همواره پای نظام بوده و زحمت کشیده و ایستادگی کرده اند.

 

حیدری گفت: شرایط جغرافیایی و اقلیمی و توپوگرافی پاوه، اجرای پروژه های عمرانی را سخت تر کرده است شهرستان پاوه پتانسیل بالایی دارد و ظرفیت خوبی که دارد، سعی خواهیم کرد با کمک شما و راهنمایی لازم از استاندار و ماموستا که همواره راهگشا در بسیاری مسائل بوده اند مشکلات را حل کنیم.

 

وی ادامه داد: فرصت مرز علی رغم مخاطراتی که برای شهرستان و مردم دارد، اگر بدرستی استفاده شود مزایا و فوایدی دارد اقدامات را پیگیری خواهیم کرد ساماندهی مرز و کولبر و تعاونی مرزنشینان را پیگیری که مردم از قاچاق به سمت کسب و کار قانونی روی بیاورند .

 

وی در پایان با اشاره به ظرفیت گردشگری ، مباحث فرهنگی، اقتصادی، و مسکن در شهرستان گفت: امنیت شهرستان مهم هست و با کمک اعضا سعی خواهیم کرد اقدامات لازم را در مباحث مختلف پیگیری کنیم.

 

فرماندار جدید پاوه افزود: با استعانت از خداوند و نصب العین قرار دادن فرامین رهبری و استفاده از راهنمایی های استاندار فرهیخته و جهادی و کمک از مسئولین شهرستان در راس ماموستا ملا قادر قادری با کار جهادی و تلاش شبانه روزی پیگیر مطالبات مردم و سیاست های دولت خدمتگزار در چارجوب قوانین باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد