سردار آسیابانی:

زیبنده جوانان شهرستان پاوه نیست که به کولبری روی بیاورند

سرویس: سیاسیکد خبر: 300799|15:11 - 1402/01/19
نسخه چاپی
زیبنده جوانان شهرستان پاوه نیست که به کولبری روی بیاورند
،سردار اسیابانی در مراسم تودیع و فرماندار شهرستان پاوه گفت: زیبنده جوانان شهرستان پاوه نیست که به کولبری روی بیاورند.

به گزارش هزارماسوله ،سردار اسیابانی در مراسم تودیع و فرماندار شهرستان پاوه در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر اردشیر رستمی در یک سال گذشته اظهار داشت: خواسته ای که ما داریم این است که شهرستان پاوه با ۶۴۰ شهید و ایثارگران و رزمندگان، زیبنده این شهرستان نیست که جوانان آن به عنوان کولبر و با وضعیت سخت و اسف بار در مرز شوشمی به دنبال معیشت خود باشند.

 

وی افزود: سپاه همواره بدنبال بازگشایی معبری برای معیشت این جوانان بوده، اما متاسفانه هیچ نتیجه ای تاکنون حاصل نشده و افرادی هم ما را به این متهم می کنند که ما مانع این جوانان هستیم.

 

وی گفت: در این رابطه باید برای این موضوع چاره اندیشی شود، این یکی از مشکلات امنیتی شهرستان است که باید با همکاری استاندار مرتفع شود.

 

وی ادامه داد: ما در جلسات متعدد استان اعلام کرده ایم که این مشکل کولبران را در خود استان حل کنید.

 

وی اضافه کرد: در پایان خدمت جناب اقای رستمی خسته نباشید عرض می کنیم و از زحمات شما سپاسگزار و خوش آمد خدمت اقای حیدری که خدمات ارزشمندی به نظام داشته اند داریم.

 

وی در پایان افزود: از رهنمودهای امام حمعه محترم هم که همیشه یار رزمندگان و رهبری بوده اند و ما را راهنمایی کرده اند نهایت تقدیر و تشکر را دارم.


نظرات بازدیدکنندگان

انقلابی
11:35 - 1402/01/31

درود فراوان بیشتر جوانان ما به علت نبود شغل و کار و از مجبوری به کولبری روی می اورند و جوانان ما به این لقمه هم رازی هستن پس با بستن و محدود کردن باعث این جوانان نشوید


انقلابی
07:46 - 1402/01/22

درسته ولی جوانان ما به این هم رازی هستن پس خواهشا با اینکه از روی ناچاری به این کار روی آوردیم پس خواهشا این را هم از ما نگیرین.


نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد