فرماندار سابق پاوه:

حق مردم انقلابی پاوه است که ما خود را نوکر و خدمتگزار آنها بدانیم

سرویس: سیاسیکد خبر: 300798|15:04 - 1402/01/19
نسخه چاپی
حق مردم انقلابی پاوه است که ما خود را نوکر و خدمتگزار آنها بدانیم
فرماندار سابق پاوه با بیان اینکه در یکسال اخیر از دریای محبت و فضل و بزرگی مردم نباید گزارشی ارایه دهیم گفت: حق مردم انقلابی پاوه است که ما خود را نوکر و خدمتگزار آنها بدانیم .

به گزارش هزارماسوله ، دکتر اردشیر رستمی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار پاوه در سخنانی اظهار داشت: پست مدیریتی بالاترین میدان ازمایش است جایی که خدمتگزاری صادقانه در این پست ها، می تواند انسان را به اوج برساند و گاهی هم می تواند ما را به افول و نابودی و بی ابرویی بکشاند.

 

وی افزود: آنچه در خدمت از مولفه های مدیریتی، مهم است، کیفیت در مدیریت است.

 

وی با اشاره به زمان مدیریت در مقایسه با کیفیت مدیریتی گفت: شهید رجایی تنها ۲۸ روز رئیس جمهور بود اما بخاطر اخلاص و صداقت عاقبت به خیر شد اما حسنی مبارک با ۳۰ سال حکمرانی و زندان و محاکمه عاقبت به شر شد.

 

اردشیر رستمی با بیان اینکه در یکسال اخیر از دریای محبت و فضل و بزرگی مردم نباید گزارشی ارایه دهیم گفت: حق مردم انقلابی پاوه است که ما خود را نوکر و خدمتگزار آنها بدانیم .

 

فرماندار سابق پاوه با بیان اینکه در طول این یکسال گذشته، خدماتی را برای مردم وفادار پاوه انجام داده ایم گفت: مسکن مهر تپه کوله که با مشکلات زیادی همراه بود ، به عنوان مطالبه جدی مردم در دستور کار قرار دادیم و با جلسات متعدد از ۶۲۰ ، ۶۰۷ واحد تعیین واحد را تعیین تکلیف کردیم و این در حالی بود که ما شاهد تجمع مردم در رفع این مشکلات بودیم.

 

وی اضافه کرد: تامین زمین برای نهضت ملی مسکن در شهرستان پاوه با توپوگرافی خشن، بسیار سخت بود، که حمد لله در 5 شهر شهرستان هم اکنون تامین زمین شده و با پیشرفت فیزیکی مناسبی در حال رشد است .

 

اردشیر رستمی ادامه داد: آبرسانی شرب و باغات شهری همچون شهر بانه وره که هم اکنون هم از نعمت آب محروم و به صورت تانکر ابرسانی انجام می شود، در حال انجام است به طوری که مشکل اجتماعی چاه لاران هم به کمک عزیزان و دهها جلسه مرتفع و مخزن آب شرب این شهر اماده شده و این مشکل را حل کردیم.

 

وی با اشاره به مشکل ابرسانی چهار روستای الحاقی به شهر پاوه گفت: آب چشمه هانه کوان را که هم اکنون در مدار اب شرب پاوه قرار گرفته است ، به روستاهای الحاقی تزریق و مشکل را برای همیشه حل کردیم.

 

دکتر اردشیر رستمی ادامه داد: مشکل قاچاق سوخت و احشام که در شهرستان وجود داشت، در اقدامی به جمع آوری کارتهای ازاد بنزین در جایگاهها کردیم و عشایری هم که دامهای خود را به مناطق گرمسیری و نزدیک به مرز منتقل می کردند کنترل کردیم که با همان تعداد دامهای خود به روستا و یا شهر برگردند.

 

وی با اشاره به گازرسانی نیز گفت:هم اکنون بخش باینگان در گازرسانی به عنوان منطقه سبز معرفی شده و دهستان شرام و نجار و کومدره هم گازدار شده اند که تنها روستای هجیج با توپوگرافی خشن به مرحله پیمان سپاری رسیده و وعده مدیر عامل گاز هم تا مهرماه امسال از نعمت گاز برخوردار خواهند شد و این افتخار نظام است که مردم همجوار در بیاره از این نعمت برخوردار نیستند.

 

فرماندار سابق پاوه گفت: ظرفیت مرز پاوه به عنوان بستری در بهبود اقتصادی است که کار صادرات و واردات انجام می شود، تمام زیرساختهای لازم برای استقرار سایت موقت  تردد مسافر هم اماده هست و اب و برق و تلفن کانکس مهیا شده و این اقدام مهم هم به عنوان پاداش مجاهدت ها و ایثارگری های مردم پاوه است.

 

وی افزود: در مسئله کولبری، حق مردم شهرستان است که از مزایای مرزنشینی با احترام برخوردار شود، ایین نامه مبادلات مرزی انجام شده است و با پیگیری نماینده اورامانات هم بزودی این طرح ابلاع خواهد شد و مردم از مزایای مرزنشینی در فرصت مرز برخوردار خواهند شد.

 

رستمی با اشاره به گردشگری در منطقه و با بیان اینکه توسعه گردشگری به منزله توسعه اشتغال است گفت: توسعه گردشگری در پاوه با فراهم نمودن زیرساختها ، بوم گردی و خانه مسافر و آنچه که مد نظر است در شهر پاوه آماده  و شکل گرفته است .

 

وی خاطر نشان کرد: کنترل و مدیریت اغتشاشات با مجاهدت های سردار آسیابانی و مرد میدان که از روزهای انقلاب، تا بحال بوده، بر خویشتن داری و عدم استفاده از یک گلوله بود که بحمدالله از نیروهای مردمی و نظامی ما کسی مجروح نشد.و آنچه که در پاوه اتفاق افتاد توسط افرادی غیر بومی برنامه ریزی شد.

 

وی در پایان ضمن تشکر از مردم شهرستان افزود: ما از وجود بی بدیل ماموستا سپاسگزاریم ، در تلخ ترین روزها با فشار زیاد و دشمنان از فضای مجازی که کار را تمام شده می دانستند، اما همراهی ایشان و شورای تامین و اداری و شوراهای شهر و روستا امنیت را فراهم کردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد