استاندار کرمانشاه در جلسه تودیع و معارفه فرماندار پاوه:

نوکری ما به مردم باید در عمل نشان داده شود /کار غیر قانونی از مدیران قابل قبول نیست/ تمام کرمانشاه ثروت شود به یک دروغ نمی ارزد

سرویس: سیاسیکد خبر: 300797|13:58 - 1402/01/19
نسخه چاپی
نوکری ما به مردم باید در عمل نشان داده شود /کار غیر قانونی از مدیران قابل قبول نیست/ تمام کرمانشاه ثروت شود به یک دروغ نمی ارزد
استاندار کرمانشاه گفت: ما در چارچوب ولی حرکت می کنیم یعنی اگر رهبر انقلاب فرمودند که مردم ولی نعمت هستند ما نوکر مردم هستیم و باید ما نوکری خود را در عمل نشان دهیم.

به گزارش هزارماسوله ،استاندار کرمانشاه در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان پاوه در سخنانی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند که خدمت به مردم ، مصداقی از احسانی از جانب خداوند است ، احسان برای همه پسندیده و برای مسئولین پسندیده تر، لازم و واجب است.

 

دکتر صحرایی افزد: از سید الشهدا نقل است که  نیاز مردم به شما ، نعمتی است از جانب خداوند که برای مسئولین فرستاده شده است.

 

وی گفت: آنچه که انجام می دهیم باید در چارچوب خدمت، قابل تعریف باشد و مسئولیت ما منوط به خدمتگزاری ما است.

 

وی ادامه داد: مسئولی که ناتوان باشد پذیرش و مقبولیتی نخواهد داشت اما این مسئولیت در سه چارچوب معرفی می شود.

 

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه این موارد باید به تمامی مدیران و مسئولین ابلاغ شود تصریح کرد: تمام آنچه انجام می دهیم باید در چارچوب شرع مقدس و به مبنای دستور الهی  باشد ، اگر تمام کرمانشاه تبدیل به طلا و ثروت شود به یک دروغ و خلف وعده و یا خیانت نمی ارزد.

 

وی افزود: لذا توقع بنده به عنوان برادر کوچک، در چارچوب شرع، واجب و حرام الهی باید برای همه ما واجب و حرام بماند، و در این چارچوب عمل کنیم.

 

وی گفت: از مهمترین واجبات الهی، حق مردم است اگر ما مردم را ولی نعمت می دانیم باید در عمل باشد و این حق مردم است .

 

صحرایی اضافه کرد: تراز دوم چارچوب قانون است که چه در استان و چه در پاوه ، کار غیر قانونی از یک مسئول قابل قبول نیست، قانون برای کار نکردن یک قفل زیبا و برای کار کردن یک کلید راهگشاست.

 

وی اظهار کرد: در تراز سوم ، در همه ابعاد یک تراز وجود دارد و آن این است که جامعه ولی دارد که ما در چارچوب ولی حرکت می کنیم یعنی اگر رهبر انقلاب فرمودند که مردم ولی نعمت هستند ما نوکر مردم هستیم و باید ما نوکری خود را در عمل نشان دهیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد