دکتر قباد محمدی:

بهترین سی تی اسکن استان در شهرستان پاوه هست/ از بازدید از بیمارستان پاوه تا مصوبات سفر یک روزه در شهرستان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300794|22:47 - 1402/01/17
نسخه چاپی
بهترین سی تی اسکن استان در شهرستان پاوه هست/ از بازدید از بیمارستان پاوه تا مصوبات سفر یک روزه در شهرستان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: بهترین سی تی اسکن استان در شهرستان پاوه هست، و این شهرستان الان به عنوان شهرستانی ویژه است.

به گزارش هزارماسوله ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در سفر یک روزه خود به شهرستان پاوه پس از بازدید از بیمارستان جدید و قدیم این شهر طی نشستی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان در سخنانی اظهار داشت: در بازدیدی که از بیمارستان قدس پاوه انجام شد فعالیت های خوبی در طول یکسال گذشته در شبکه بهداشت و درمان پاوه صورت گرفته است و بیمارستان هم نظم خوبی داشت به طوری که خدمات درمانی به نحو احسن برای بیماران انجام می شود  و بیماران هم راضی هستند.

 

دکتر قباد محمدی افزود: دانشگاه هم نظر ویژه نسبت به شهرستان پاوه داشته و شاید هیچ بیمارستانی در سطح استان به اندازه پاوه مرتب و منظم نبوده و نوسازی نشده است.

 

وی گفت: بهترین سی تی اسکن استان در شهرستان پاوه هست، و این شهرستان الان به عنوان شهرستانی ویژه است. 

 

وی با اشاره به مصوبات نشست امروز گفت: ان شاالله ظرف دو ماه آینده 500 میلیون تومان برای تجهیز بهورزی،و یک میلیارد تومان برای پروژه های بهداشتی، دیوار کشی و تعمیرات ظرف یک ماه آینده اختصاص می یابد.

 

 وی گفت: معاونت درمانی، سردخانه واکسیناسیون پاوه را ظرف یک ماه آینده، که از طرف شبکه بهداشت جانمایی می شود، تجهیز کند.

 

دکتر قبادی ادامه داد: تغییر ساختار چارت بیمارستان پاوه از 64 تخت خوابی به ۱۰۱ تخت از دیگر اقداماتی است که حتما باید انجام شود.

 

وی اضافه کرد: یک دستگاه دیالیز هم به بیمارستان پاوه ظرف دو هفته آینده واگذار می شود و اعتبارات لازم برای تعمیرات بقیه دستگاهها تامین می شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطر نشان کرد: پیگیری مشکلات خانه سازمانی پزشکان ، سرب کوبی مکان سی آر با  اعتبار ۲۵۰ میلیون و تجهیز دستگاه میکروب سکوب چشمی از دیگر اقداماتی است که برای پاوه انجام می شود.

 

دکتر قبادی اظهار کرد: برای تجهیزات دستگاه ارتوپدی و ای ای جی هم یک میلیارد تومان تامین اعتبار می شود.

 

وی افزود: برای کمبود پزشکان عمومی معاون بهداشت عمومی هم کمک کند و اضافه کارا هم هماهنگی شود که زودتر پرداخت شود.

 

وی ادامه داد: واگذاری یک مکان برای داروخانه به بخش خصوصی و کمبود نیروی خدماتی هم، کارشناسی دقیقی از شبکه انجام شود که در این رابطه بعدا تصمیم گیری می کنیم.

 

دکتر قبادی گفت: معاونت توسعه و درمان تفکیک کارانه کلینیک از بیمارستان هرچه سریعتر انجام دهد.

 

وی در پایان گفت: اخد مجوز ای پی دی هم ظرف سه ماه انجام شود، و دوره اندوسکپی متخصصین داخلی هم ظرف ۶ ماه برای شهرستان ها انجام شود.

 

وی افزود: تعهد ما برای سال جاری به شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه، با احداث مرکز بهداشت تپه کوله و روستای وراء تکمیل می شود.

 

پیش از سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، دکتر سهرابی رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه نیز در سخنانی به مشکلات شهرستان در حوزه بهداشت و درمان و عمران پرداخت.

 

در ادامه این مقام مسئول هم با ماموستا قادری امام جمعه پاوه دیدار و گفتگو کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد