گردنه تته بازگشایی شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300791|17:35 - 1402/01/16
نسخه چاپی
گردنه تته بازگشایی شد
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه گفت: پس از گذشت 4 ماه گردنه تته بازگشایی شد.

به گزارش هزارماسوله ،رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: مسیر گردنه تته از حوزه استحفاظیه شهرستان پاوه که به دلیل بارش سنگین برف بمدت 4 الی 5 ماه مسدود شده بود، با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شد.

 

ابراهیم شهریاری افزود: هر ساله مسیر گردنه تته که در ارتفاعات کوههای نودشه قرار دارد، به دلیل بارش سنگین برف، از آذرماه مسدود و تردد به استان کردستان در این مسیر ممنوع خواهد شد.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پاوه گفت: گاها در بعضی از سالها که بارش برف به مراتب بیشتر از سالهای قبل باشد بازگشایی این مسیر تا اواسط فروردین ماه ادامه پیدا می کند و امسال هم با توجه به بارش های زیاد در این منطقه ، بازگشایی این مسیر به تعویق افتاد.

 

شهریاری ادامه داد: امسال با همت نیروهای راهداری توانسیم علاوه بر آنکه 17 کیلومتر از مسیر گردنه تته در حوزه استحفاظیه خود را برف روبی کردیم، یک کیلومتر در حوزه استحفاظیه سروآباد و مریوان نیز بازگشایی شد.

 

گفتنی است که هرساله با بارش سنگین برف در آذر ماه، این مسیر به مدت 4 الی 5 ماه مسدود خواهد شد که مسافران جهت تردد، مجبور به طی نمودن مسافتی طولانی تر در روستاهای هجیج و اورامان می شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد