از فرهنگی حافظ کل قرآن در نوسود تجلیل به عمل آمد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300790|17:16 - 1402/01/16
نسخه چاپی
از فرهنگی حافظ کل قرآن در نوسود تجلیل به عمل آمد
به مناسبت ماه مبارک رمضان از حافظ کل قرآن در آموزش وپرورش منطقه نوسود تجلیل شد.

به گزارش هزارماسوله ،با حضور امام جمعه  نوسود ، ریاست اداره آموزش وپرورش ، شهردار، ریاست شورای اسلامی شهر   و نماینده بخشداری و کارکنان اداره آموزش وپرورش از حافظ کل قرآن سرکار   خانم نسرین فتحی  که در مسابقات استانی دربین سایر ادارات آموزش وپرورش حائز رتبه اول شده بود تجلیل شد.

 

در این مراسم نجیب ویسی رئیس اداره آموزش وپرورش در سخنانی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اظهار داشت: هم معلمین و هم متعلمین قرآن کریم باید مورد احترام وتکریم  قرار گیرند .

 

وی با اشاره به  فرموده ای از پیامبر عظیم الشان (ص) افزود: بهترین امت رسول الله کسانی هستند که حافظ و حامل قرآن کریم هستند.

 

وی گفت: در همین راستا و به مناسبت  ماه نزول قرآن امروز از این همکار محترمه فرهنگی  حافظ کل قرآن کریم تجلیل بعمل می آوریم.

 

وی با بیان اینکه باید به خاطر بیاوریم که قرآن بهترین اسلحه برای مقابله با مشکلات و موانع زندگی انسان می باشد، گفت: این لطف خداوند نصیب این همکار محترمه شده است.

 

مدیر آموزش وپرورش نوسود با بیان اینکه توجه و عمل کردن به قرآن کریم میتواند گره گشای بسیاری از مشکلات جامعه باشد گفت: از این همکار محترمه انتظار می رود که تمام سعی وتلاش خود را جهت مشارکت  دانش آموزان در برگذاری کلاس قرآن بعمل آورد.

 

در ادامه ماموستا ملا حسین عینی امام جمعه نوسود نیز، ضمن تشکر از ریاست آموزش وپرورش منطقه جهت برگزاری  این جلسه و تجلیل از فرهنگی حافظ کل قران، با اشاره به احادیثی از پیامبر بزرگوار اسلام (ص) گفت: پیامبر می فرماید: غنی ترین مردم ، حافظان قرآن کریم هستند ، آنهایی که خداوند قرآن را در دلشان قرار داده است. 

 

وی افزود: همچنین رسول گرامی اسلام(ص) می فرماید که رحمت پروردگار مشمول حافظان قرآن می شود، آنان که حافظان نور خدا وآموزگاران کلام الله هستند و دوستی با این افراد دوستی با پروردگار خواهد بود.

 

وی خاطر نشان کرد: جامعه فرهنگیان با الگو قرار دادن خانم فتحی بتوانند بیشتر در خدمت قرآن و کلام الهی قرار گیرند.

 

گفتنی است خانم نسرین فتحی شاغل در آموزش وپرورش منطقه نوسود، با حضور خود در مسابقات حفظ قرآن کریم دربین سایر ادارات آموزش وپرورش استان موفق به کسب رتبه اول شد.

 

در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خانم فتحی تجلیل بعمل آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد