رئیس پلیس راهور پاوه خبر داد:

اجرای طرح ترافیکی از هفته آینده در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300720|20:12 - 1401/12/11
نسخه چاپی
اجرای طرح ترافیکی از هفته آینده در پاوه
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پاوه از اجرای طرح ترافیکی جهت رفاه حال شهروندان در هفته جاری از روز شنبه ۱۳ اسفند ماه خبر داد.

به گزارش هزارماسوله ،رئیس پلیس راهور شهرستان پاوه به خبرنگار ما گفت: براساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان، طرح یکطرفه نمودن معابر اصلی شهر از سه راهی پارک شهید کاظمی تا میدان شهداء از روز شنبه مورخه ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ صبح ها از ساعت ۰۹:۰۰ تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر و بعدازظهر ها از ساعت ۱۶:۰۰ تا ساعت ۱۹:۰۰ اجرا می شود.

 

سروان مرادی از شهروندان و رانندگان خواست به هنگام اجرای طرح نهایت همکاری با کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان را داشته باشند.

 

وی  از شهرداری پاوه خواستار نصب علائم هشدار دهنده و تابلوهای هوشمند و سایر علائم ترافیکی مورد نیاز در محل و نیز اطلاع رسانی شهروندان با نصب بنر و … شد.

 

مرادی از مسئول تاکسیرانی شهر پاوه نیز خواستار فعال نمودن گشت خودرویی تاکسیرانی جهت نظارت تاکسی داران و ساماندهی تاکسی های شهر به جهت خدمات رسانی به شهروندان شد.

 

رئیس پلیس راهور پاوه از همه ی شهروندان و رانندگان گرامی به جهت کمک به روانی ترافیک شهر در خواست نمود : ضمن اینکه جهت انجام امورات روزانه خویش برنامه ریزی نموده، بیشتر از خودروهای عمومی استفاده نمایند و در صورت استفاده از خودروی شخصی از خیابان های جانبی سراب هولی استفاده نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد