رئیس پلیس راهور پاوه خبر داد:

برخورد با تخلفات ساکن در دستور کار پلیس راهور

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300697|21:17 - 1401/12/01
نسخه چاپی
برخورد با تخلفات ساکن در دستور کار پلیس راهور
رئیس پلیس راهور پاوه گفت: برخورد با تخلفات ساکن و تخلفاتی که باعث کندی حرکت در معابر شهر پاوه می‌شوند در دستور کار پلیس است.

به گزارش هزارماسوله ،سروان مرادی به خبرنگار ما گفت : قطعا پارک وسایل نقلیه باید در منتهی الیه سمت راست راهها و خیابان ها و محل های مجازصورت پذیرد. اگر راننده ای در واقع خودروی خود را در محل های غیر مجاز پارک نماید مانند محل هایی که با تابلو ممنوع بودن پارک وسیله نقلیه مشخص شده و یا در آیین نامه راهنمایی و رانندگی به آن اشاره شده باشد، قطعا باعث ایجاد ترافیک و برهم خوردن نظم عبور مرور در آن محدوده می گردد که توسط همکاران بنده مورد اعمال قانون قرار خواهد گرفت .

 

وی گفت : توقفاتی که در سطح شهر به خصوص معابر اصلی شهر روی می دهد، توقفات دوبله و توقفات ساکن ، توقفات زیر تابلویی باعث ایجاد ترافیک و کندی عبور و مرور می شوند و بنده از راننگان تقاضا می کنم از پارک نمودن خودروها بدین صورت جدا خودداری کرده و باعث انسداد راه و ترافیک نشوند.

 

وی افزود : با توجه به اینکه اینگونه توقفات انضباط عبور و مرور را تحت تاثیر خود قرار می دهد اگر خودوریی با تخلف خود باعث ایجاد ترافیک گردد قطعا باعث می گردد که بار ترافیکی به موقع جذب نگردد و تسهیل عبور و مرور و آمد و شد خودروها به تعویق می افتد و روانی ترافیک صورت نپذیرفته و گره ترافیک افزایش می یابد .

 

سروان مرادی در خصوص پارک خودروها در مقابل درب پارکینگ منازل گفت : بنابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی هیچ خودرویی نباید در ورودی و خروجی تقاطع ها ورودی درب منازل و ادارت متوقف بشوند و اگر این تخلف صورت پذیرد توسط همکاران بنده اعمال قانون خواهند شد و توسط جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهند شد که البته جز تخلفات ساکن محسوب می گردند .

 

رئیس پلیس راهور شهرستان ادامه داد : خودروهایی که در محل توقف ویژه معلولین و جانبازان و پارک می کنند ، صرفا خودروهای معلولین و جانبازان اجازه استفاده از آن را داشته و دیگر خودورها حق استفاده از این محل ها را ندارند و جز توقفات غیر مجاز محسوب شده و توسط پلیس اعمال قانون خواهند شد و به پارکینگ منتقل می گردند و همچنین توقف در ایستگاه تاکسی نیز مصداق همین موضوع می باشد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد