رئیس پلیس راهور شهرستان پاوه:

یکطرفه نمودن معابر اصلی شهر بار ترافیکی را کاهش می دهد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300695|20:54 - 1401/12/01
نسخه چاپی
یکطرفه نمودن معابر اصلی شهر بار ترافیکی را کاهش می دهد
رئیس پلیس راهور شهرستان پاوه گفت: اجرای طرح یکطرفه نمودن معابر اصلی شهر از میدان آتش نشانی تا میدان شهداء ( برابر مصوبات شورای ترافیک شهرستان ) یا اجرای طرح زوج و فردمی تواند در کاهش ترافیک موثر باشد.

به گزارش هزارماسوله ،رئیس پلیس راهور شهرستان پاوه به خبرنگار ما گفت: یکی از معضلات ترافیکی موجود در پاوه ، توقف خودرو ها به خصوص وانت بار ها در مکان های متعدد در معابر شهر با وجود کم عرض بودن خیابان ها و مسدود نمودن پیاده روها توسط کسبه و مغازه داران است، که این امر خود به یک چالش ترافیکی تبدیل شده است.

 

مرادی افزود:  از طرفی کارکنان پلیس راهور هم با تمام توان نسبت به برخورد با تخلفات و تسهیل در امر عبور و مرور اقدام نموده و خواهند نمود.

 

وی با بیان اینکه این اقدام پاسخ گوی مطالبات بحق مردم و مسئولین نخواهد بود ، گفت: در هر شهری می بایست به فراخور و گسترش و توسعه،اقدامات اساسی در جهت مرتفع نمودن معضلات ترافیکی صورت گیرد تا از تبعات منفی ناشی از وجود آنها مردم محتمل خسارت نشده و به تبع آن بتوان مدیریت صحیح را بر حمل و نقل و ترافیک اعمال داشت .

 

رئیس پلیس راهور شهرستان پاوه گفت: از  رئیس محترم  شورای شهر و  شهردار محترم  شهر پاوه خواهشمند است به جهت احقاق حق مردم و استفاده کنندگان قانونمند و نیز  با توجه به موارد ممنوعه ، دستور فرمایند نسبت به راه اندازی و فعال نمودن دوربین های ثبت تخلفات رانندگی  در سطح شهر اقدام ، تا نسبت به اجرای طرح یکطرفه نمودن معابر اصلی شهر از میدان آتش نشانی تا میدان شهداء ( برابر مصوبات شورای ترافیک شهرستان ) یا اجرای طرح زوج و فرد اقدام لازم معمول گردد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد