کونگ فو کار پاوه ای قهرمان کشور شد

سرویس: ورزشیکد خبر: 300547|20:40 - 1401/10/11
نسخه چاپی
کونگ فو کار پاوه ای قهرمان کشور شد
رئیس هیئت کونگ فوی شهرستان پاوه از قهرمانی سینا دلشاد کونگ فو کار شایسته پاوه در مسابقات قهرمانی فدراسیون کشوری خبر داد.

به گزارش هزارماسوله ،هوشیار عبدالله زاده به خبرنگار ما گفت: پس از درخشش سوران قمری مربی و قهرمان ارزنده کونگ فو پاوه در مسابقات آسیایی در تایلند این بار شاگرد وی آقای سینا دلشاد توانست افتخار آفرین شود.

 

وی افزود: سینا دلشاد بعد از تلاش چند ماهه و پیروزی بر حریفان‌ استانی در اردوی تمرینی استان‌ کرمانشاه و انتخابی تیم استان کرمانشاه برای حضور در مسابقات فدارسیونی و انتخابی تیم ملی عازم قزوین شد.

 

عبدالله زاده گفت :سینا دلشاد در وزن ۸۳ کیلوگرم در مسابقات فدارسیونی که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان و  فدراسیون کونگ فو جمهور اسلامی ایران برگزار شد به عنوان منتخب استان کرمانشاه در قزوین حضور یافت . وی در مسابقه اول با پیروزی بر حریفان تهرانی و آذربایجان شرقی به نیمه نهایی راه یافت ، در نیمه نهایی در یک‌بازی حساب شده حریف استان مرکزی را شکست داد و در فینال مقابل بازیکن تیم‌ میزبان‌ قزوین قرار گرفت و با شکست وی موفق به  کسب مقام‌ قهرمانی مسابقات شد.

 

رئیس هیئت کونگ فوی پاوه ادامه داد و افزود : بازی زیبایی سینا دلشاد در مرحله نیمه نهایی و نهایی از طریق صدا و سیما بصورت پخش زنده بر روی آنتن رفت و سینا با کسب قهرمانی این دوره از مسابقات کشوری، مدال طلای ارزنده مسابقات فدراسیونی دی ماه ۱۴۰۱ را برگردن‌ آویخت.

 

هوشیار عبداله زاده با تبریک این قهرمانی گفت : این پیروزی افتخار آفرین را به ایشان‌، خانواده محترم سینا،مربی ایشان‌استاد سوران قمری،جامعه ورزشی استان،کونگ فو کاران استان کرمانشاه،آموزش و پرورش استان و شهرستان و هیات کونگ فو استان و شهرستان تبریک عزیز می نمائیم امیدورام شاهد حضور درخشان وی در عرصه های بین المللی باشیم.