فرماندار پاوه:

فردا تعیین تکلیف نهایی استاندارد سازی آسانسورهای مسکن مهر پاوه برگزار می شود/۹۵ درصد مشکل مسکن مهر شهرستان حل شده است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300471|21:17 - 1401/08/24
نسخه چاپی
فردا تعیین تکلیف نهایی استاندارد سازی آسانسورهای مسکن مهر پاوه برگزار می شود/۹۵ درصد مشکل مسکن مهر شهرستان حل شده است
فرماندار پاوه با بیان اینکه هم اکنون آسانسور این واحدها تایید نشده است گفت: فردا جلسه استاندارد اسانسور مسکن مهر در کرمانشاه برگزار می شود، که قرار شده است تعیین تکلیف نهایی استاندارد سازی این آسانسورها فردا در کرمانشاه انجام شود.

به گزارش هزارماسوله ،فرماندار پاوه در نشست ساخت و سازهای غیر مجاز در سخنانی با اشاره به پروژه مسکن مهر این شهرستان اظهار داشت: این پروژه از پروژه هایی بود که مشکل دار بود که در زمان اقای رئیسی به عنوان رییس قوه قضاییه تا زمان ریاست جمهوری وی در دادگاه مفتوح بود ولی در این ۹ ماه گذشته با مراجعات مکرر مردم ما نیز از اوایل حضور در شهرستان تا امروز ورود کرده ایم به طوری که امروز از ۶۲۰ واحد ۶۰۰ نفر تعیین واحد و به بانک معرفی شده اند.

 

اردشیر رستمی افزود: 4 نفر از موارد باقی مانده مواردی هستند که فرم ج انها تعیین واحد نشده است که قرار است جایگزین شوند ، و تعدادی هم مشکل ورثه ای داشته و چند نفر نیز ذینفع نبوده و عضو تعاونی نیستند که به طور کلی ۹۵ درصد مشکل مسکن مهر حل شده است.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون آسانسور این واحدها تایید نشده است گفت: فردا جلسه استاندارد اسانسور مسکن مهر در کرمانشاه برگزار می شود، که قرار شده است تعیین تکلیف نهایی استاندارد سازی این آسانسورها فردا در کرمانشاه انجام شود.

 

وی گفت: تعاونی ، طراح، مجری و ناظر متقبل هزینه های استاندارد سازی این اسانسورها نمی شوند و به همین خاطر جلسه ای فردا در کرمانشاه برگزار و این موضوع تعیین تکلیف خواهد شد.

 

وی ادامه داد: در کمترین زمان ممکن تاییدیه این آسانسورها هم اخذ خواهد شد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد