فرماندار پاوه:

بنیاد مسکن پیگیر تسریع ساخت پروژه طرح نهضت ملی مسکن ۹۶ واحدی شهر پاوه باشد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300468|16:46 - 1401/08/23
نسخه چاپی
بنیاد مسکن پیگیر تسریع ساخت پروژه طرح نهضت ملی مسکن  ۹۶ واحدی شهر پاوه باشد
نشست ستاد مسکن شهرستان پاوه در خصوص بررسی آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر پاوه و نهضت ملی مسکن پاوه و شهرهای تابعه و عملکرد تعاونیهای مسکن زمین شهرستان با ریاست فرماندار و حضور معاون امور عمرانی فرمانداری پاوه برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ،در این نشست فرماندار پاوه در سخنانی اظهار داشت: ادارات منابع طبیعی و راه وشهرسازی شهرستان هرچه سریعتر پروسه تحویل زمین پروژه های مسکن ملی در شهرهای بانه وره و نوسود را طی نموده و برای شروع عملیات پروژه ها بنا به نیاز وتعداد متقاضیان تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نمایند برای تحقق این پروژه ها هیچ موانع و بهانه ایی پذیرفته نیست

 

اردشیر رستمی افزود: برای تعین تکلیف زمین در شهر باینگان و بررسی گزینه های تعین شده بازدید مشترکی با حضور معاون امور عمرانی ،بخشدار، منابع طبیعی و راه وشهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت گیرد و بهترین گزینه را انتخاب وبرای رفع موانع پیگیری نمایند.

 

وی گفت: در خصوص زمین معرفی شده از سوی راه و شهرسازی برای پروژه مسکن ملی نودشه با توجه به وضعیت صخره ای زمین واعلام آمادگی شهرداری نودشه برای آماده سازی زمین، راه و شهرسازی و شهرداری ظرف مهلت یک هفته  موضوع را تعین تکلیف نمایند.

 

وی ادامه داد: تقریبا حدود ۹۵ درصد از  مشکلات پروژه مسکن مهر ٦٢٠ واحدی تپه کوله حل و فصل شده و تا کنون ۶۰۰ واحد تعین تکلیف و مابقی هم بایستی هرچه سریعتر توسط تعاونی ها تعین تکلیف شوند.

 

رستمی اضافه کرد: تعاونی های مسکن مهر برای تامین نظر شهرداری مبنی بر ارائه گزارشات فنی و استحکام بنا و تاییدیه استاندارد آسانسورهای بلوکها و سایر الزامات ایمنی اقدام و شهرداری هم متعاقبا در خصوص صدور پایانکار پروژه اقدام نماید.

 

فرماندار پاوه افزود: در ارتباط با ساخت و مقاوم سازی مسکن روستایی در قالب طرح جهش تولید مسکن، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نسبت به شناسایی متقاضیان واجد شرایط در سطح روستاها و جذب سهمیه سالانه اقدام  وبخشداران و دهیاران نیز در این رابطه همکاری نمایند.

 

وی گفت: ادارات راه وشهرسازی ، بنیاد مسکن ، بانک مسکن و شهرداریها و دهیاریها برای استفاده از تسهیلات مسکن در قالب طرح جهش تولید مسکن برای پروژه های خود مالکی در سطح شهرها و روستاها با  متقاضیانی که زمین دارند و واجد شرایط استفاده از تسهیلات هستند همکاری و زمینه استفاده از تسهیلات را فراهم نمایند.

 

فرماندار پاوه در پایان گفت: با توجه به اینکه جمع کثیری از خانواده های شهرستان بویژه فرهنگیان و کارکنان ادارات در دو دهه اخیر از طریق تعاونی های مسکن برای تامین زمین و خانه دار شدن اقدام نموده ولی تا کنون نتایجی حاصل نشده و وضعیت تعاونی ها مشخص نیست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بررسی و پیگیری لازم از عملکرد تعاونی ها را گزارش نماید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد