دکتر میرزاده:

مردم پاوه پیوسته در امر اهدای خون پیشتاز و پیش‌قدم بوده‌اند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300451|20:24 - 1401/08/15
نسخه چاپی
مردم پاوه پیوسته در امر اهدای خون پیشتاز و پیش‌قدم بوده‌اند
دکتر میرزاده مدیرکل انتقال خون استان به همراه معاونین مالی و فنی این اداره‌کل، صبح امروز در سفر به شهرستان پاوه با فرماندار و دکتر سهرابی مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد /.

به گزارش هزارماسوله ،ارتقاء و بهبود فضای فیزیکی پایگاه انتقال خون شهرستان پاوه جهت ارائه خدمات شایسته به مردم نیک‌اندیش و نوع‌دوست این شهرستان از جمله اهداف این دیدار بود

 دکتر میرزاده مدیرکل انتقال خون استان در این دیدار گفت: مردم نیکوکار شهرستان پاوه پیوسته در امر خداپسندانه اهدای خون پیشتاز و پیش‌قدم بوده‌اند و بر خود وظیفه می‌دانیم بهترین خدمات را به اهداء کنندگان خون ارائه نماییم .

در این دیدار دکتر رستمی فرماندار پاوه نیز بر رسالت مهم سازمان انتقال خون و لزوم حمایت و ارائه خدمات مطلوب در این حوزه تاکید کرد.

 دکتر سهرابی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه نیز در سخنانی اظهار کرد:: اهدای خون اقدامی ارزنده و یکی از حلقه‌های مهم چرخه سلامت است و ما در شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه از تمامی ظرفیت ها برای فراهم سازی تمهیدات لازم جهت تکریم اهداء کنندگان و ارائه خدمات مطلوب در این حوزه استفاده خواهیم کرد .

در ادامه سفر یک روزه به شهرستان پاوه؛ دکتر میرزاده از مرکز اهدای خون این شهرستان بازدید کرد .

 بررسی وضعیت این مرکز و برنامه ریزی و اتخاذ تصمیم مشترک جهت ارتقاء و بهبود پایگاه اهدای خون این شهرستان در راستای تکریم و ارائه خدمات شایسته به اهداء کنندگان از اهداف بازدید از این مرکز بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد