فرماندار پاوه؛

مدیران ادارات باید در عرصه های فرهنگی حاضر و پای کار باشند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300450|20:21 - 1401/08/15
نسخه چاپی
مدیران ادارات باید در عرصه های فرهنگی حاضر و پای کار باشند
معصومه حسنی خونسار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و هيئت همراه صبح امروز با دکتر اردشیر رستمی فرماندار پاوه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش هزارماسوله ،فرماندار پاوه در دیدار مدیر کل کتابخانه های استان کرمانشاه با وی در سخنانی اظهار داشت: شهرستان پاوه موقعیت خاصی دارد و مردم این شهرستان با فرهنگی غنی هستند، ما باید برای رشد و توسعه فرهنگی در این شهرستان برنامه ریزی داشته باشیم و برای مسائلی که مورد توجه مردم است روشنگری کنیم، لذا این توسعه فرهنگی با کتاب و کتابخوانی تغییر پذیر است. 

 دکتر اردشیر رستمی افزود ؛ما دغدغه مسائل فرهنگی را داریم و کتابخانه های عمومی به عنوان پایگاه های فرهنگی کانون های تربیت و پرورش افکار هستند و این دغدغه‌های ما با فعال بودن کتابخانه ها و حضور پررنگ مردم در کتابخانه کاهش پیدا می‌کند. 

 وی تاکید کرد؛ مدیران ادارات ما باید بیشتر در عرصه های خدمت فرهنگی حاضر شوند و پای کار باشند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه نیز در این دیدار، از همکاری و دغدغه مندی فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان پاوه قدردانی کرد و افزود: کتابخانه های عمومی پایگاه فرهنگی اجتماعی هستند، اکنون فعالیت های چشمگیری در تمامی حوزه های فرهنگی در کتابخانه ها برگزار می شود. 

 معصومه حسنی خونسار بیان داشت: اکنون کتابخوان شدن افراد جامعه برای ما در اولویت قرار دارد و تمامی این برنامه های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان در همین راستا می باشد. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد