ماموستا قادری:

بیان ارزش های امنیت و دعوت به وحدت از وظایف روحانیون است

سرویس: سیاسیکد خبر: 300446|14:17 - 1401/08/12
نسخه چاپی
بیان ارزش های امنیت و دعوت به وحدت از وظایف روحانیون است
با حضور امام جمعه پاوه ، فرماندار ،فرمانده سپاه و برخی از مسئولین گردهمای برخی از روحانیون شهرستان پاوه برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ،در این گردهمایی امام جمعه پاوه ضمن خیرمقدم در سخنانی با بیان اینکه فعالیت دشمنان همواره علیه دین و روحانیون بوده است گفت: در دوران گذشته به این اندازه که امروز شاهد هستیم علیه دین اسلام، نماز جمعه، روحانیون و تشویق مردم به شرکت نکردن در مراسمات اقدام نشده است. 

ماموستا ملا قادر قادری افزود: این همه هیاهو و دروغ در رسانه های دشمن، برای تحریک جوانان ما و رسیدن به اهداف خود بوده است، 

 ماموستا قادری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه غرب همواره بدنبال فشار بر نظام و مردم ما بوده است گفت: تصمیم دیشب سازمان ملل در رابطه با طرحی مبنی بر اخراج ایران در مسئله حقوق زنان، از این موارد فشار و ظلم است که خداروشکر با رای منفی چین و روسیه خنثی گردید. 

امام جمعه پاوه با اشاره به گذشت حدود ۵۰ روز از اغتشاشات گفت: اگر چه ظاهر قضیه رو به آرامش می رود ، اما مردم در باطن ناراحت هستند . 

ماموستا قادری اظهار کرد: دعوت ما از مسئولین برای جنگیدن با مردم نیست اما ما روحانیون هم همچنان به ۴ وظیفه توجیه مردم، رد شبهات ، بیان ارزش های امنیت و دعوت به وحدت عمل خواهیم کرد. 

وی در پایان گفت: انتظار از مسئولین هم این است که فراهم نمودن امنیت، تامین معیشت مردم، و خدمات رسانی به مردم  را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

در ادامه فرماندار پاوه نیز در سخناتی با بیان اینکه امروز جنگ رسانه شروع شده است گفت: رسانه های دشمن با دروغ گویی های خود ذهن و افکار جوانان ما را نشانه گرفته اند . 

دکتر اردشیر رستمی افزود: بخش عمده این آشوب ها در نتیحه همین دروغگویی هاست که اصلا صحت ندارد. 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه هم گفت: مشکل اصلی ما در بحث آموزشی برای فرزندان ما است که باید برای نسل امروز بیش از پیش فعالیت کرد. 

سرهنگ مسعود دوستی با بیان اینکه استکبار ستیزی در اسلام وجود دارد افزود: ریشه دشمنی دشمنان ما با دین مبین اسلام است، و انقلاب اسلامی ما با راه و روش اسلامی ،استکبار را قبول نخواهد کرد.

 در ادامه برخی از روحانیون هم به ارائه نظرات خود پرداختند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد