فرماندار پاوه:

سنددار شدن پلاک های اراضی کشاورزی ضروری است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300444|23:08 - 1401/08/03
نسخه چاپی
سنددار شدن پلاک های اراضی کشاورزی ضروری است
فرماندار پاوه در جلسه توجیهی صدور اسناد کشاورزی و باغات بر سنددار شدن پلاک های اراضی کشاورزی تاکید کرد.

به گزارش هزارماسوله ،فرماندار پاوه در جلسه توجیهی صدور اسناد کشاورزی و باغات این شهرستان در سخنانی اظهار داشت: هدف اصلی جلسه امروز توجیه دهیاران جهت تشویق مردم روستا برای سند دار کردن اراضی کشاورزی و رفع تداخلات اراضی کشاورزی با اراضی ملی است. 

اردشیر رستمی افزود: همانطور که در سنوات گذشته تمام پلاک های منابع طبیعی سنددار شد هدف ما این است که پلاک های اراضی کشاورزی را نیز سنددار نماییم. 

وی گفت: اموال منقول و غیر منقول اگر سنددار باشند ارزش ها آن ها خیلی بالاتر است و امکان تعرض و تجاوز  به آنها به صفر خواهد رسید. 

وی ادامه داد: دلیل اینکه امروز شما را به این جلسه دعوت نمودیم توضیح و توجیه صاحبان اراضی در روستاهااست که زمین های خود را سند دار نمایند.چون بیشتر زمین های روستاها قولنامه ای است و از و حتی نمیتوان برای ضمانت یک وام هم از آنها استفاده نمود. 

رستمی اضافه کرد: این جلسه فرصت مناسبی تا از زحمات شما که در روستاها مرتبا , مکررا و مستمرا متقبل می شوید سپاسگزاری نمایم. 

فرماندار پاوه گفت: بنده چون در سنوات گذشته نیز در سمت  بخشدار و فرماندار تجربه ی کار با شوراها و دهیاران را داشتم با مشکلات شما آشنایی دارم و بر این امر نیز واقف هستم که پذیرش مسئولیت در شورا و دهیاری به لحاظ مادی نه به صرفه است و نه به صلاح و شما  با جان و دل این مسئولیت را پذیرفته اید. 

وی در پایان گفت:گرفتن مسئولیت در یک روستا که با اعتماد مردم حاصل شده است  هم افتخار است و هم یک سرمایه اجتماعی برای شماست که بسیار ارزشمند است و لازم است که به عنوان افراد خط مقدم خدمت به مردم  از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده نمایید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد