فرماندار پاوه:

آمادگی دستگاههای اجرایی برای مقابله با بحران بارش ها در حد اکمل قرار دارد

کد خبر: 300439|22:45 - 1401/08/01
نسخه چاپی
آمادگی دستگاههای اجرایی برای مقابله با بحران بارش ها در حد اکمل قرار دارد
فرماندار پاوه گفت: همه دستگاههای اجرایی امادگی لازم هم در حوزه پیشگیری و هم در حوزه مقابله برای این بحران ها را دارند.

به گزارش هزارماسوله ،فرماندار شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در رابطه با تمهیدات ستاد بحران شهرستان اظهار کرد: امسال برای مقابله با بحران های احتمالی که رخ خواهد داد یک سری اقدامات پیشگیرانه و اقدامات مقابله ای داریم .

دکتر اردشیر رستمی افزود: تلاش ما و نقطه عطف ما بر روی پیشگیری در مقابله با این بحران های احتمالی بود که در جلسه ای نیز وظیفه همه دستگاههای اجرایی در راستای پیشگیری و امادگی در مقابل این بحران ها را داشتیم.

وی گفت: بخشداری ها دهیاری ها شهرداری ها وظایف خود را احصاء و مصوب کردیم و همینطور امادگی دستگاههای خدمات رسانی، در مقابل این بحرانها اعلام شده است.

وی با بیان اینکه در بحران نباید مردم دجار عصر و حرج شوند ادامه داد: این امادگی در حد اکمل خود در شهرستان وجود دارد و اگر بحرانی احتمالا رخ دهد این بحران مدیریت و کنترل خواهد شد .

رستمی افزود: همه دستگاههای اجرایی امادگی لازم هم در حوزه پیشگیری و هم در حوزه مقابله برای این بحران ها را دارند.

فرماندار پاوه گفت: با توحه به بحرانی که سال گذشته ما در ارتباط با بارش سنگین برف در شهرستان داشتیم و انسداد مسیرها و جاده های مواصلاتی بود امسال با تاکید بر پوشش ان نقاط ضعف، سعی کردیم که ان شاالله ان پیشگیریها و اقدامات مقابله ای و امادگی لازم ایجاد شود .

رستمی در پایان گفت: همینطور دهیاری های که سال گذشته پای کار نبودن تاکید شده است برای بازگشایی مسیرها و جاده های آنتنی روستایی این همکاری لازم را داشته باشند و ان شاالله تمام شهرستان در کمترین زمان ممکن بر این بحران های احتمالی غلبه کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد