معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاوه؛

اتصال معبر میدان مولوی به سراب هولی قابلیت اثر بخش در روان‌سازی ترافیک دارد/ناوگان تاکسیرانی پاوه باید به همه مناطق شهری خدمات دهد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300438|20:09 - 1401/07/30
نسخه چاپی
اتصال معبر میدان مولوی به سراب هولی قابلیت اثر بخش در روان‌سازی ترافیک دارد/ناوگان تاکسیرانی پاوه باید به همه مناطق شهری خدمات دهد
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاوه؛ فت:

به گزارش هزارماسوله ،مهندس سالم مصطفایی در جلسه شورای ترافیک شهرستان: یکی از موضوعات مهم شهرستان پاوه که باید بیشتر مورد توجه واقع شود موضوع ترافیک به ویژه ترافیک شهر پاوه است که باتوجه به جمعیت روبه رشد و افزایش تعداد وسایط نقلیه  واز طرفی شرایط خاص و توپوگرافی و محدودیتهایی که وجود داره الزاما باید چاره اندیشی و برای کاهش ترافیک اقدامات اساسی انجام شود. 

 معاون عمرانی فرمانداری پاوه افزود ؛ در ابتدای جلسه تاکید میکنم مدیران و کارشناسان محترم دستگاههای اجرایی با برنامه و اطلاعات کامل در جلسات حضور یابند قطعا سعی و تلاش ما بر این است که جلسات کاربردی  و به امید خدا در پایان خروجی و نتایج مثبتی داشته باشد. 

 مهندس مصطفایی گفت ؛ توصیه میکنم همه دستگاههای عضو شورای ترافیک برای اجرای  مصوبات و تصمیماتی که در این جلسات گرفته میشود وقت بگذارند پای کار باشند تا همشهریان بزرگوار فواید و نتایج  اقداماتی که انجام خواهد شد را مشاهده کنند.

 معاون عمرانی فرماندار پاوه ادامه داد و گفت: بنده اعتقاد دارم رویکرد ما برای کاهش ترافیک داخل شهر علاوه بر کارهای جزئی که لازم است انجام شوند باید بیشتر به سوی انجام و تحقق کارهای اساسی باشد،کارهایی که می توانند تا حدودی واقعا گره گشای مشکلات باشند و الزاما برای تحقق این موضوع مهم همه بایستی در جای خود تلاش نماییم. 

مصطفایی افزود: در حوزه گسترش و بازگشایی معابر اقدام شهرداری پاوه در سال جاری برای بازگشایی معبر و اتصال خیابان تکیه به امام شافعی خوب بود و در جای خود در روان سازی ترافیک تاثیر مثبتی از خود نشان خواهد داد. در جاهای دیگر مشابه این پروژه امکان بازگشایی و گسترش معابر وجود دارد که گاها با تملک یک ملک و کار کرد ماشین آلات شهرداری میتوان اقدامات موثری در این زمینه انجام شود که انشاالله شهرداری مطالعه و برای جلسات بعدی در دستور کار قرار بدهد قطعا ما هم برای تحقق پروژه ها تا جایی که امکان داشته باشد همکاری خواهیم کرد. 

 وی همچنین اشاره کرد: یکی دیگر از پروژه هایی که می تواند در روان سازی و کاهش ترافیک معابر اصلی و مرکز شهرتاثیر گذار باشد اتصال میدان مولوی از اداره آموزش و پرورش تا سراب هولی است و به اعتقاد من قابل اجراست اما شهرداری باید طرح و مقدمات را فراهم کند قطعا ما هم برای اینکه صدور مجوزهای لازم به نتیجه برسه کمک خواهیم کرد. 

 مهندس مصطفایی ادامه داد : یکی دیگر از موضوعات بحث تردد و خدمات دهی ناوگان تاکسیرانی در نواحی و شهرکها و محلات سطح شهر و مناطق الحاقی به شهر است که الزاما باید امور تاکسیرانی شهرداری پاوه به نحوی برنامه ریزی کند که ناوگان تاکسیرانی همه سطح شهر را پوشش دهند.البته ساعت کاری ارائه خدمات به ویژه تردد در زمان صبح قبل از شروع کار ادارات و مدارس هم باید مورد توجه واقع شود. 

 وی افزود؛ تمام این مواردی که عرض شد مورد تاکید فرماندار محترم جناب آقای دکتر رستمی هم است و یکی از دغدغه ها و موضوعات مورد تاکید ایشان به بنده چاره اندیشی و اجرای برنامه هایی برای کاهش ترافیک در سطح شهر به ویژه معابر اصلی است. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد