ماموستا قادري:

پاسداری از دین وظیفه همه مسلمانان است

سرویس: سیاسیکد خبر: 300428|20:44 - 1401/07/23
نسخه چاپی
پاسداری از دین وظیفه همه مسلمانان است
،امام جمعه پاوه گفت: امروز شاهد هجمه‌هایی به دین مبین اسلام و آخرین پیامبر الهی هستیم، و پاسداری از دین وظیفه همه مسلمانان است.

به گزارش هزارماسوله ،امام جمعه پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما با اشاره به ضرورت وحدت مسلمانان با یکدیگر ،گفت:امروز شاهد هجمه‌هایی به دین مبین اسلام و آخرین پیامبر الهی هستیم، و پاسداری از دین  وظیفه همه مسلمانان است.

ماموستا ملا قادر قادري افزود:حضرت محمد (ص) آخرین فرستاده پروردگار  ومنجی عالم بشریت است و شایسته است که ما رویدادهای مربوط به این منجی و مصلح شامل ولادت، بعثت، هجرت و وفات را باشکوه برگزار کنیم.

 

وی بابیان اینکه ،برگزاری جشن میلاد پیامبر (ص) دفاع از پیامبر است،تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) چراغ هدایت بشر از جهل و نادانی است و بر همه مسلمانان واجب است که راه و سنت آن بزرگوار را برای سعادت دنیا و آخرت ادامه دهند.

ماموستا قادری،با اشاره به اینکهبه ابتکار حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی، از ۱۲ تا ۱۷ ربیع‌الاول به نام هفته وحدت نامگذاری شده است ،خاطر نشان کرد: به روایت اهل سنت ۱۲ ربیع‌الاول ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و به روایت اهل تشییع ۱۷ ربیع‌الاول سالروز ولادت نبی مکرم اسلام است که حضرت امام (ره) این فاصله یک هفته‌ای را به نام هفته وحدت نامگذاری کرده است.

وي ادامه داد: رسول اکرم (ص) چراغ هدایت بشر از جهل و نادانی است و بر همه مسلمانان واجب است که راه و سنت آن بزرگوار را برای سعادت دنیا و آخرت ادامه دهند.

ماموستا قادری تصریح کرد: باید مردم را به بصیرت و هوشیاری دعوت کنیم تا دچار فتنه و تفرقه و چند دستگی نشوند.

وي در پايان گفت: در هفته جاري جشن ميلاد نبي مكرم اسلام در پاوه برگزار مي شود واین اجتماع و این جشن به این دلیل است که اوضاع دنیا را برای مردم توضیح دهیم و مردم را به بصیرت و هشیاری دعوت کنیم تا دچار فتنه و تفرقه وچند دستگی نشویم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد