فرماندار پاوه در صبحگاه مشترك:

اولین راهبرد نیروهای مسلح حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور است

سرویس: سیاسیکد خبر: 300423|13:54 - 1401/07/16
نسخه چاپی
اولین راهبرد نیروهای مسلح حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور است
مراسم صبحگاه مشترک انتظامی و نظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبح امروز با حضور یگان های نظامی و انتظامی در شهرستان پاوه برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ،در این مراسم فرماندار شهرستان پاوه در سخنانی اظهار داشت: هر نظام و دولتی برای استقرار امنیت و حفظ استقلال و تمامیت ارضی خود نیازمند نیروهای مقتدر و کارآمد مسلح است که در نظام ولایی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی این نیروهای نظامی در قالب تشکیلات ارتش ، سپاه و نیروهای انتظامی و مرزبانی و سربازان گمنام امام زمان، در حوزه امنیت توانسته اند که امنیت پایدار را برای انقلاب در برابر تهدیدات داخلی و خارجی رقم بزنند.

 دکتر اردشیر رستمی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم‌افزود: امروز در قانون اساسی جمهوری اسلامی مبانی و راهبردهای امنیتی نظام مقدس به درستی طراحی و پیش بینی شده است که اولین راهبرد نیروهای مسلح حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور است. 

وی گفت: امروز استقلال برای همه دولت ها یک ضرورت اجتناب نا پذیر است،و پاسداری از این استقلال وظیفه نیروهای مسلح است. 

وی ادامه داد: امروز استقلال در دنیا یک اصل مترقی و امر مقدس است که بايد برای ان از هیچ تلاشی مضایقه نکرد تمام اقتدار دولتها در دنیا به استقلال انهاست و ضعف انها به ضعف استقلال است. 

رستمی اضافه کرد: ضعف استقلال را در رژیم گذشته دیدیم و در تاریخ ثبت شد ، که نیروی نظامی ما کارآمد و موثر در خدمت مردم نبود در خدمت اجانب و شاه بود. 

وی افزود: برای زنان و حیوانات خانگی انها گاها نیروی نظامی ما سر تعظیم فرود می اورد و این ضعف در استقلال و حکومت داری است اما امروز می بینید نیروی نظامی ما،مرزبانی و انتظامی، بسیجی، سپاهی امنیت ما در اوج اقتدار دارند و سر را برای احدی جز خداوند و فرماندهی کل قوا خم نخواهند کرد.

 فرماندار پاوه تصریح کرد: دومین راهبرد نیروهای مسلح ما پاسداری از انقلاب و حفط دستاوردهای آن است، که بدون تردید این انقلاب محصول مشارکت و مبارزات ایثارگرانه مردم و جوانان وطن و مجاهدت های ایثارگران است.

 دکتر اردشیر رستمی اظهار کرد: امروز وظیفه همه ما و خصوصا سپاه ، حفاطت و حراست از این دستاوردها است که بحمدالله در حد اکمل خود پاسداری می گردد. 

وی افزود: راهبرد دیگر نیروهای مسلح ما حفظ نظم و برقراری امنیت پایدار در جامعه است که این هم با تلاش های صورت گرفته در فراجا در حد اکمل تبدیل به امنیت پایدار شده است. 

فرماندار پاوه با بیان اینکه نیروی انتظامی ما نیروی مومن، متعهد و دلسوزی است که تمام وقت خود را در خدمت به مردم می گذارند گفت: امروز هرگونه تلاش های اقتصادی و علمی، بدون وجود امنیت هیچگاه موضوعیت پیدا نخواهد کرد.

 وی تصریح کرد: پلیس انتظامی ما امروز نماد عدالت و نماد مبارزه با ظلم و قانون گریزی و اخلال گران در نظم امنیت و مفسدین است که تمام تلاش پلیس برای مبارزه با برهم زنندگان امنیت در جامعه صورت می گیرد و این برای مردم است . 

وی افزود: نیروی انتظامی ما ، خود را سازمانی کارامد مقتدر و پاسخگو و موجب نظم و امنیت اجتماعی در جامعه می داند که از حضور همه نیروهای مسلح و انتظامی و بسیجی و امنیتی برای برقراری امنیت در اغتشاشات اخیر،که به دست فریب خوردگان داخلی و از خارج بدست کسانی که سالها ضربه شست از نظام خورده اند صورت گرفت، تشکر می کنم. 

وی گفت: تمام توطیه دشمنان که سالهای سال بدنبال نقشه هام شوم خود بوده اند، به سنگ برخورد کرده است و خواب های انها با وجود جوانان وطن، تبدیل به کابوس و تعبیر نخواهد شد. 

رستمی گفت: سخنرانی رهبر معظم انقلاب برای همه ما و بیگانگان فصل الخطاب بود و تمام تهدیدات و دسیسه های دشمن در خارج و خواب های فریب خوردگان داخل ، تعبیر نشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد