یادواره شهدای فرهنگی در پاوه برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300420|13:14 - 1401/07/12
نسخه چاپی
یادواره شهدای فرهنگی در پاوه برگزار شد
یادواره شهدای فرهنگی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه و دانش آموزان دبیرستان دخترانه قدس شاهد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ، نشست بصیرتی و یادواره شهدای فرهنگی بسیج فرهنیان با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه و دانش آموزان دبیرستان دخترانه قدس شاهد این شهرستان برگزار شد. 

حجت الاسلام حاج آقا جعفری در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: این انقلاب با تقدیم هزاران شهید بدست آمده است و اینده این انقلاب هم در دستان شما جوانان عزیز است.

 وی افزود: ۳۶ هزار شهدای فرهنگی ما در کنار دیگر شهدا خون خود را تقدیم انقلاب کردند تا ما بتوانیم امروز براحتی زندگی کنیم، لذا این انقلاب به راحتی بدست نیامده است تا براحتی از دست دهیم. 

وی ادامه داد: میانگین سنین اکثر شهدای ما که در چهار گوشه نقشه جمهوری اسلامی، تقدیم انقلاب شده است، در بین ۱۹ الی ۲۵ سال بوده است و شما جوانان، که مسئولیت ها و صندلی هایی را که در اینده می گیرید، برای هر میز خدمتی ۳۸ شهید تقدیم انقلاب شده است. 

وی با اشاره به رشادت های شهدا در میدان جنگ گفت: شهدای ما در آن شرایط سخت دست از ارمان های خود برنداشتند و مسیر انقلاب را ادامه دادند . 

وی با بیان اینکه مسیر این انقلاب همچنان ادامه دارد گفت: امنیتی که شهدا برای ما بوجود اوردند قابل مقایسه با دیگر مناطق و کشورها نیست.

 حاج آقا جعفری با اشاره به ترفندهای دشمنان در فضای مجازی نیز گفت: فضای مجازی گرفتار و دامن گیر جامعه شده، و برای تشخیص مطالب و اخبار نادرست از موثق باید خیلی مواظبت کنیم. 

وی افزود: دشمن با نقشه های شوم خود از هر طرفی به جمهوری اسلامی حمله ور می شود و در این فضا هم به دنبال ناامنی و حتی به راه انداختن جنگ های قومی است.

 وی در پایان گفت: فضای مجازی به تعبیری همانند چاقوی دو لبه است که برای دامن گیر نشدن به این فضا و نقشه های دشمنان باید هوشیار و مواظبت باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد