افتتاح مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300414|12:43 - 1401/07/07
نسخه چاپی
افتتاح مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری در پاوه
ظهر امروز مرکز اطلاعات گردشگری شهرستان پاوه با حضور مدیر اداره میراث فرهنگی و اماکن انتظامی شهرستان افتتاح شد.

به گزارش هزارماسوله ،ظهر امروز مرکز اطلاعات گردشگری شهرستان پاوه با حضور مدیر اداره میراث فرهنگی و اماکن انتظامی شهرستان افتتاح شد.

این مرکز برای اولین بار در استان کرمانشاه و به همت شرکت گردشگری سیران پاوه در ورودی سه راهی بیمارستان میدان شورا و با هدف ایجاد دسترسی آسان و مناسب شهروندان و میهمانان و گردشگران ورودی به شهرستان به اطلاعات مربوط به مکان های بوم گردی؛ سویت ها؛ آثار، ابنیه و اماکن تاریخی، میراثی و گردشگری شهری و هدایت آنان به این اماکن طراحی و راه‌اندازی شده است. 

مدیر میراث فرهنگی شهرستان پاوه در این افتتاحیه در سخنانی اظهار داشت: شهرستان پاوه همواره و در همه فصول به عنوان مقصد گردشگران و مسافران از اقصی نقاط کشور و خارج کشور است که در دو سال اخیر نیز با ثبت جهانی اورامانات این منطقه شاهد حضور مسافران بیشتری بوده است.

هادی شریفی افزود: این شهرستان دارای مکانهای گردشگری و تاریخی بی شماری است که هر ساله مسافران زیادی را جذب خود خواهد کرد به طوری که در تعطیلات نوروزی شاهد حضور ۲۵ هزار خودرو غیر بومی و در سایر تعطیلات فصول نیز بیش از ۳۵۰۰ خودرو  در مکانهای گردشگری شهرستان حضور پیدا می کنند.

وی ادامه داد: اداره میراث فرهنگی در شهرستان هم در طول سالیان گذشته اقدام به صدور مجوز مکان های بوم گردی و سویت ها کرده است که اطلاع و اگاهی از این مکان ها بسته به نوع و مکان و هزینه های آن به مسافران خدمات ارائه داده می شود. 

 

شریفی اضافه کرد: از این پس مهمانان و گردشگران می توانند به آسانی تمام اطلاعات لازم در مورد مسیر های توریستی، اماکن تاریخی، پارک های تفریحی، هتل ها، مناطق تفریحی، استراحتگاه ها و... پیدا کنند.

وی در پایان گفت: این مکان هر لحظه اماده ارائه خدمات به مهمانان و گردشگران خواهد بود و می توانند واحدهای بوم گردی را به صورت تیزر فیلم مشاهده و گردشگر پس از بررسی مکان اقدام به رزرو مکان نماید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد