برقرار شدن حق فوق العاده مناطق جنگی به کارمندان شهرستان های روانسر و جوانرود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300395|19:46 - 1401/06/24
نسخه چاپی
برقرار شدن حق فوق العاده مناطق جنگی به کارمندان شهرستان های روانسر و جوانرود
پیگیری های آرش زره تن لهونی برای برقرار نمودن حق فوق العاده مناطق عملیاتی کارمندان شهرستان های روانسر و جوانرود بالاخره به نتیجه رسید.

به گزارش هزارماسوله ،پس از پیگیری های چند ماهه نماینده اورامانات با انجام دیدارها و مکاتبات متعدد با مسئولین مربوطه بالاخره دقایقی پیش نامه برقرار نمودن حق فوق العاده مناطق جنگی و عملیاتی کارمندان شهرستان های روانسر و جوانرود از سوی دکتر وفایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه به کلیه مدیران دستگاه های اجرایی استان ابلاغ گردید.

 

لازم به ذکر است بر اساس این ابلاغیه کلیه دستگاه ها موظف‌ به پرداخت معوقات حق مناطق جنگی از زمان اضافه شدن این بند به حقوق پرسنل کارمندان این دو شهرستان تاکنون شدند.

 

همچنین دکتر لهونی رئیس مجمع نمایندگان استان اعلام کرد که ایشان و تمام نمایندگان استان به صورت جدی و ویژه با هماهنگی های بعمل آمده در جلسات مجمع تمام توان خود را برای حفظ بند حق مناطق جنگی کارمندان استان کرمانشاه به کار خواهند برد.

بر اساس این ابلاغیه کلیه دستگاه ها موظف‌ به پرداخت معوقات حق مناطق جنگی از زمان اضافه شدن این بند به حقوق پرسنل کارمندان این دو شهرستان تا شهریور ماه شدند.

 

همچنین دکتر لهونی رئیس مجمع نمایندگان استان اعلام نمود در صورت اصلاح حکم دیوان عدالت اداری و برقراری مجدد حق مناطق جنگی برای شهرستان های مشمول ، شهرستان های روانسر و جوانرود نیز همزمان با سایر شهرستان های مشمول ( کرمانشاه ، پاوه ، قصرشیرین ، ثلاث باباجانی ، سرپل ذهاب و …) حق مناطق جنگی برای آنها برقرار خواهد شد.

 

این ابلاغیه به معنای اضافه شدن این دو شهرستان به شهرستان های مشمول دریافت فوق العاده حق مناطق جنگی می باشد که دستگاه های اجرایی موظفند کلیه مطالبات معوق پرسنل را تا تاریخ توقف آن به رای دیوان عدالت اداری پرداخت نموده و در صورت اصلاح حکم دیوان عدالت اداری همزمان با سایر شهرستان های مشمول حق مناطق جنگی این دو شهرستان نیز برقرار خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد