آیین تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300392|19:24 - 1401/06/22
نسخه چاپی
آیین تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه برگزار شد
با حضور دکتر شکیبا معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و دکتر اردشیر رستمی فرماندار پاوه از زحمات دکتر فاروق سلیمی تقدیر و دکتر ستار سهرابی به عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان پاوه منصوب شد.

به گزارش هزارماسوله ، دکتر شکیبا معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در آئین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه ضمن تشکر ویژه از امام جمعه و مدیران شهرستان پاوه که همواره بر سلامت مردم تاکید نموده و دراین راه همکاریهای لازم را دارند اظهار داشت:  پشتیبانی و حمایتهای فرماندار پاوه از بهداشت و درمان که برای سلامت مردم این دیار مهم و ضروری است جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی افزود: دکتر سلیمی از مدیران توانا و لایق دانشگاه می باشند و در دوران کرونا تلاش های بسیاری در جهت ارتقاء سلامت مردم و واکسیناسیون انجام دادند.

 

وی گفت: دکتر سهرابی یکی از مدیران با سابقه است که پیش از این ریاست بیمارستان پاوه را عهده دار‌ بود که انشاء اله از این آزمایش نیز سربلند بیرون بیایند.

 

شکیبا ادامه داد:  امیدواریم با تلاشهای دکتر سهرابی پرچم سلامت شهرستان همواره بر فراز باشد و تمام تلاش خود را در راستای سلامت مردم‌ این شهرستان انجام دهد.

 

وی افزود:از زحمات دکترسلیمی که خدمات ارزشمندی برای مردم شهرستان در حوزه بهداشت و درمان انجام دادند صمیمانه قدردانی می نمایم و امیدوارم دکتر سهرابی نیز این خدمات را بهتر و با تلاش بیشتری ادامه دهند و  انتظارات مردم این شهرستان را به بهترین شکل ممکن برآورده کنند.

فرماندار شهرستان پاوه نیز در سخنانی اظهار داشت:  مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ازبین ۶۸ دانشگاه کشور ، رتبه بندی بسیار خوبی دارد ، این موضوع به دلیل مدیریت خوب مجموعه است که برای بالابردن ظرفیتهای علمی و زیرساختهای دانشگاه با اراده پای کار بوده اند.

 

دکتر اردشیر رستمی افزود: تغییر در هر مدیریتی با وجود خدمات شایسته مدیر قبلی موجب می شود که فردی با انرژی و انگیزه جدید امورات را به سمت تغییر و تحول پیش ببرد.

 

وی گفت: آنچه مسلم است این است که امروزه پذیرش مسئولیت باید با عشق و علاقه باشد و انگیزه خدمت به مردم به عنوان یک خصیصه اخلاقی در فرد باید وجود داشته باشد.

 

وی در پایان افزود: خداروشکر وضعیت شبکه بهداشت و درمان پاوه مناسب است ، از زحمات ارزشمند دکتر سلیمی صمیمانه سپاسگزاری می کنم که خالصانه در این مدت برای سلامت مردم گام برداشتند و برای دکتر سهرابی نیز آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم.

 

 دکتر ستار سهرابی مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه نیز در سخنانی اظهار داشت:  زحمات و تلاش های دکتر سلیمی و همه همکاران که در بخش بهداشت و درمان شهرستان تلاش می کنند به ویژه در دوران کرونا بسیار قابل تقدیر است.

 

وی افزود: امیدوارم با راهنمایی های فرماندار محترم شهرستان پاوه و دکتر شکیبا که از مدیران موفق  دانشگاه است بتوانم در جهت ارتقا بهداشت و درمان این شهرستان گام های مهمی بردارم.

 

وی ادامه داد:  پذیرفتن این مسئولیت فرصت مناسبی است که بتوانم کار مثبتی انجام بدهم و قطعا حوزه بهداشت و درمان شهرستان نیازمند بازنگری است ، امیدوارم بتوانیم با هماهنگی فرماندار، امام جمعه و حمایت های دانشگاه پیشرفت خوبی در حوزه بهداشت و درمان منطقه ایجاد کنیم.

 

همچنین  دکتر فاروق سلیمی مدیر پیشین شبکه بهداشت ودرمان پاوه در سخنانی اظهار داشت: برای کنترل و مهار کرونا تمام نیرو و توان خود را بکار گرفتیم و با تلاش و ایثارگری کارکنان بهداشت و درمان و حمایت های دانشگاه خوشبختانه پیک را گذراندیم.

 

وی افزود: آلودگی آب پاوه چالش دیگری بود که با همت و پیگیری های همکاران واحد بهداشت محیط حل شد و با تمام وجود در این خصوص تلاش کردیم .

 

وی گفت: با وجود تمام تلاشی که من و همکارانم داشتیم قطعا انتقاداتی هم هست که  دکتر سهرابی در جهت رفع آنها تلاش خواهند نمود و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

 

وی ادامه داد: دردوران کرونا امام جمعه محترم پاوه همواره بر رعایت دستورالعملهای بهداشتی در خطبه های نماز جمعه تاکید می کرد و این کمک بسیاری برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد